UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HuffiePuffie
Elev |
Tycker att B&J är liteeee överskattat.. Har inte smakat det men så hemskt överskattat.
23 jun, 2014 20:10 |
|
Arngeir
Elev |
Skrivet av HuffiePuffie: Tycker att B&J är liteeee överskattat.. Har inte smakat det men så hemskt överskattat. Och dyrt! ![]() ![]()
23 jun, 2014 20:11 |
|
HuffiePuffie
Elev |
Skrivet av Arngeir: Skrivet av HuffiePuffie: Tycker att B&J är liteeee överskattat.. Har inte smakat det men så hemskt överskattat. Och dyrt! Ah, kan förstå om det är gott men liksom.. Nej, överskattat. 23 jun, 2014 20:12 |
|
Arngeir
Elev |
Skrivet av HuffiePuffie: Skrivet av Arngeir: Skrivet av HuffiePuffie: Tycker att B&J är liteeee överskattat.. Har inte smakat det men så hemskt överskattat. Och dyrt! Ah, kan förstå om det är gott men liksom.. Nej, överskattat. Håller helt klart med. ![]() ![]()
23 jun, 2014 20:14 |
|
HP_Maja
Elev |
Skrivet av ikka: Jag tycker att coca cola är godast när den är avslagen. Håller med! Själv hatar jag Romione. The marauder's map 23 jun, 2014 20:14 |
|
adliitam
Elev |
Alltså nu kommer massa folk tycka att jag är taskigt. Men jag fattar verkligen inte hur folk kan tro på andar och spöken, typ som när man kollar på det okända. Direkt när jag ser någon som är med där tänker jag "du är inte särskilt smart". Såklart vet jag att massor av folk som tror på andar och spöken är smarta, men jag kan inte hjälpa att dra slutsatsen att dom är lite korkade, eller naiva kanske är ett bättre ord. I am sorry om nån tar illa upp.
![]() ![]()
26 jun, 2014 16:36 |
|
Borttagen
|
Jag hatar tivolin -.-
26 jun, 2014 20:38 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av HuffiePuffie: Tycker att B&J är liteeee överskattat.. Har inte smakat det men så hemskt överskattat. haha hur kan du veta om det är överskattat om du inte har smakat?
28 jun, 2014 20:25 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
28 jun, 2014 20:31 |
|
HuffiePuffie
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Skrivet av HuffiePuffie: Tycker att B&J är liteeee överskattat.. Har inte smakat det men så hemskt överskattat. haha hur kan du veta om det är överskattat om du inte har smakat? det är överskattat, sen behöver man inte smaka på den för att märka överskattningen sen enligt vissa är man ''konstig'' fall man inte smakat den drar inte alla över en kam men aa 28 jun, 2014 20:42 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen