Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
linnvendela
Elev |
Sitter och river sönder papper i småbitar. No life. Jaha. 18 okt, 2011 20:09 |
|
Borttagen
|
18 okt, 2011 20:09 |
|
JoLizz
Elev |
shoo bree!
![]()
18 okt, 2011 20:09 |
|
Borttagen
|
HAR NI SAKNAT MIG? ♥
18 okt, 2011 20:10 |
|
Ascendio
Elev |
JoLizz Åh, jag älskar spelet Snape. Och samma för mig, jag samlar ihop till en drake. Har råd men gubben som säljer drakar är aldrig där nästan D:
Tom Felton, really beautiful.
18 okt, 2011 20:12 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: JAPP! DIG OCH GÖRAN! Är det fjärde kvällen i rad vi tar upp Göran-ämnet?? HAR NI SAKNAT MIG? ♥ Jaha. 18 okt, 2011 20:15 |
|
JoLizz
Elev |
18 okt, 2011 20:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av linnvendela: JAG SKULLE TRO DET ♥ GÖRAN FTW ♥Skrivet av Borttagen: JAPP! DIG OCH GÖRAN! Är det fjärde kvällen i rad vi tar upp Göran-ämnet?? HAR NI SAKNAT MIG? ♥ CHA CHA 18 okt, 2011 20:18 |
|
leumas vän
Elev |
18 okt, 2011 20:18 |
|
expelliarmus
Elev |
18 okt, 2011 20:19 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen