Vad lyssnar du på just nu?
Forum > Off Topic > Vad lyssnar du på just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
15 aug, 2011 00:06 |
|
Dante
Lärare |
Skrivet av ninja: Skrivet av Dante: Skrivet av ninja: ^ Hahah no shit sherlock Öhm själv lyssnar jag på... Borat som sjunger, vackert vackert. Haha! Oh ja, grym är den! Nu blir det Takida - Losing. Börjat gilla Takida mer och mer! Är Takida bra alltså? Har inte riktigt fått grepp om det, har bara hört de sönderspelade låtarna på radio tyvärr! Kraftwerk - Radioactivity Hade bara hört Curly Sue som spelades sönder på radion förr, så jag sökte upp Takida på Spotify för att se om de hade några andra sköna, och det hade dom! 15 aug, 2011 00:13 |
|
Borttagen
|
Kent - Ingenting
15 aug, 2011 00:13 |
|
ninja
Elev |
15 aug, 2011 00:15 |
|
Knizzlare
Elev |
15 aug, 2011 00:15 |
|
Margaret
Elev |
15 aug, 2011 00:15 |
|
Borttagen
|
Mina egna gäspningar
15 aug, 2011 00:16 |
|
Knizzlare
Elev |
15 aug, 2011 00:18 |
|
Margaret
Elev |
15 aug, 2011 00:19 |
|
BlueVelvetCupcake
Elev |
Animal- The Warblers
There is nothing wrong with you. There is, however, alot wrong with the world you live in. ~Chris Colfer 15 aug, 2011 00:21 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen