Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Det var trollinvasion här!
![]() Fast jag tog de inte. KAN INTE FÖRSTÖRA MITT AWESOME TROLLANTAL NU HELLER 2 nov, 2012 12:58 |
|
GinnyOlivia
Elev |
* i dont want sebastian to come baaaaack : (((
* blaine is a sweetheart what are you talking about * cant everyone just get back together like right now * im upset ![]()
2 nov, 2012 16:38 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: * i dont want sebastian to come baaaaack : ((( Åhhh. Vet du hur mycket jag längtar eller? ![]() ![]() Sebtana alltså. Det är inte ens lagligt som de tittar på varandra i Smooth Criminal.
2 nov, 2012 16:46 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av GinnyOlivia: * i dont want sebastian to come baaaaack : ((( Åhhh. Vet du hur mycket jag längtar eller? ![]() ![]() Sebtana alltså. Det är inte ens lagligt som de tittar på varandra i Smooth Criminal. men usch he's so mean : ((((( jag gillar inte honom men jag shippar Sebtana........ jag shippar Santana med alla tho jag shippar Brittana, Sanchel/Pezberry, Sebtana etc. good post about sebastian ![]()
2 nov, 2012 16:48 |
|
ailiiin
Elev |
Skrivet av hyperion: Skrivet av ailiiin: Skrivet av Stranger: Joo. Blaine är hemsk.. Dock är klaine otp so. :33 Noooooo, han är inteeeeeee :'( Du vet att jag kommer defenda honom no matter what haha :3 Meeeen Klaine ♥ Blaine är hemsk Noo 2 nov, 2012 19:15 |
|
scarhead
Lärare |
2 nov, 2012 19:40 |
|
ailiiin
Elev |
Samma här! 2 nov, 2012 19:40 |
|
Stranger
Elev |
MEN EWWWWWWWWWWW!!! Sebtana?!
DE ÄR BÅDA GAY!!! Kurtbastian ftw. :3 2 nov, 2012 20:01 |
|
GinnyOlivia
Elev |
2 nov, 2012 20:31 |
|
scarhead
Lärare |
2 nov, 2012 21:04 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen