UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Noble Lion
Elev |
21 jun, 2014 17:56 |
|
Lills
Elev |
Jag varken ogillar eller gillar One Direction och Justin Bieber (det verkar ibland som om jag är den enda som faktiskt tycker så).
![]()
21 jun, 2014 18:00 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av Hapo: Skrivet av IamAK: tycker att zoe, zoella på youtube är överskattad. hon får sjukt mycket views på sina videor och har typ mest subscribers av alla tjejer på youtube tror jag(i alla fall av alla "beauty gurus" fattar bara inte varför hon har så mycket... tycker att många andra har minst lika bra videor osv. Jag sminkar mig inte, och är egentligen inte alls särskilt skönhetsintresserad, men jag prenumererar på henne mest för att jag tycker att hon är väldigt rolig. Sedan gör hon inte bara sådana videos med smink och kläder och sådant, utan mycket andra videos med sina youtube-kompisar, som typ är de roligaste som finns. ^^ Jag beundrar henne för att hon är så modig. Hon får panikattacker (hon har berättat om det i flera videos) och ett tag höll hon på att avskärma sig helt bara för att hon var så rädd för att hon skulle få en panikattack, men sedan tog hon tag i det, och bestämde sig för att börja säga ja till fler saker. Hon uppmuntrar sina tittare till att göra samma sak, att uppleva saker och så. Hon är så glad och positiv och rolig. Jag tror att det är därför hon har så många prenumeranter jämfört med andra. Hon är mer personlig, och har faktiskt ganska varierande videos. =) okej. tycker dock att många andra jag prenumerar på också är personliga och har varierande videor osv. tycker inte att hon sticker ut på något sätt faktiskt... 21 jun, 2014 18:24 |
|
Borttagen
|
Jag tycker inte att The Fault In Our Stars är John Greens bästa bok (även om jag tycker om den). Enligt mig är Will Grayson Will Grayson mycket bättre (kanske för att den är skriven tillsammans med David Levithan och han är ett geni eh)
21 jun, 2014 19:29 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag tycker inte att The Fault In Our Stars är John Greens bästa bok (även om jag tycker om den). Enligt mig är Will Grayson Will Grayson mycket bättre (kanske för att den är skriven tillsammans med David Levithan och han är ett geni eh) jag tycker kanske inte den är bättre, men den är fasen en jäkligt bra konkurrent 21 jun, 2014 20:57 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Lills: Jag varken ogillar eller gillar One Direction och Justin Bieber (det verkar ibland som om jag är den enda som faktiskt tycker så). Då är vi två
22 jun, 2014 01:06 |
|
Borttagen
|
Jag bryr mig inte om John Green överhuvudtaget och är inte det minst intresserad av honom och hans verk heller.
22 jun, 2014 01:15 |
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av Elma00: Skrivet av Lills: Jag varken ogillar eller gillar One Direction och Justin Bieber (det verkar ibland som om jag är den enda som faktiskt tycker så). Då är vi två Eller tre :p ![]()
22 jun, 2014 09:36 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Epiphany: Mamma: "Vad är det där gråa?" Jag: "Mugglarportalen." "Myggportalen?" "Nej, mugglarportalen. Inte myggportalen." "Jaha ok!" Min mamma trodde att det hette "Smugglarportalen" första gången jag nämnde det xD ;;
22 jun, 2014 13:23 |
|
ikka
Elev |
23 jun, 2014 19:53 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen