Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mican00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Lägga upp en bild sen?^^ Haha, mitt Hoggy emblem blir lite failat, eftersom den jag pärlar av hade tydligen mycket större pärlplatta än jag! XD Men kanske lägger upp en bild sen. Jadå det ska jag! Den blir säkert bra Jag har gjort ett nytt inlägg på min blogg där jag länkat till alla andras bloggar, så ifall jag missat någons är det bara att säga till så redigerar jag inlägget ![]()
28 feb, 2012 08:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mican00: Skrivet av Borttagen: Lägga upp en bild sen?^^ Haha, mitt Hoggy emblem blir lite failat, eftersom den jag pärlar av hade tydligen mycket större pärlplatta än jag! XD Men kanske lägger upp en bild sen. Jadå det ska jag! Den blir säkert bra Jag har gjort ett nytt inlägg på min blogg där jag länkat till alla andras bloggar, så ifall jag missat någons är det bara att säga till så redigerar jag inlägget Jag tror att du glömde min, men det gör inget för jag är nästan aldrig inne. Fast jag kanske borde börja blogga mer. XD 28 feb, 2012 08:08 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av mican00: Skrivet av Borttagen: Lägga upp en bild sen?^^ Haha, mitt Hoggy emblem blir lite failat, eftersom den jag pärlar av hade tydligen mycket större pärlplatta än jag! XD Men kanske lägger upp en bild sen. Jadå det ska jag! Den blir säkert bra Jag har gjort ett nytt inlägg på min blogg där jag länkat till alla andras bloggar, så ifall jag missat någons är det bara att säga till så redigerar jag inlägget Jag tror att du glömde min, men det gör inget för jag är nästan aldrig inne. Fast jag kanske borde börja blogga mer. XD Jaha... Visste inte ifall du hade någon... XD men vad heter den? ![]()
28 feb, 2012 08:08 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Roligt att få se sakerna sen! Ser verkligen fram emot det!
Winter is coming... 28 feb, 2012 08:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mican00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av mican00: Skrivet av Borttagen: Lägga upp en bild sen?^^ Haha, mitt Hoggy emblem blir lite failat, eftersom den jag pärlar av hade tydligen mycket större pärlplatta än jag! XD Men kanske lägger upp en bild sen. Jadå det ska jag! Den blir säkert bra Jag har gjort ett nytt inlägg på min blogg där jag länkat till alla andras bloggar, så ifall jag missat någons är det bara att säga till så redigerar jag inlägget Jag tror att du glömde min, men det gör inget för jag är nästan aldrig inne. Fast jag kanske borde börja blogga mer. XD Jaha... Visste inte ifall du hade någon... XD men vad heter den? Här är en länk http://mylifeasapotterhead.dinstudio.se/ 28 feb, 2012 08:16 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Lägga upp en bild sen?^^ Haha, mitt Hoggy emblem blir lite failat, eftersom den jag pärlar av hade tydligen mycket större pärlplatta än jag! XD Men kanske lägger upp en bild sen. Om det är för trångt på plattan så kan man göra den i fyra "delar", en i taget. Efter det kan du sätta ihop dem, så borde det gå. 28 feb, 2012 08:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Borttagen: Lägga upp en bild sen?^^ Haha, mitt Hoggy emblem blir lite failat, eftersom den jag pärlar av hade tydligen mycket större pärlplatta än jag! XD Men kanske lägger upp en bild sen. Om det är för trångt på plattan så kan man göra den i fyra "delar", en i taget. Efter det kan du sätta ihop dem, så borde det gå. Det var ju smart! fast nu har jag ju redan hunnit göra klart grunden. Aja, bra tips iaf. 28 feb, 2012 08:39 |
|
JosefinFini
Elev |
28 feb, 2012 09:50 |
|
Borttagen
|
28 feb, 2012 10:22 |
|
JosefinFini
Elev |
28 feb, 2012 11:10 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen