Vad lyssnar du på just nu?
Forum > Off Topic > Vad lyssnar du på just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dante
Lärare |
Skrivet av ninja: Du får väl prova och se efter? Hahah självklart, det ska jag göra! För övrigt så lyssnas det på Iron Maiden - Fear Of The Dark. 14 aug, 2011 22:54 |
|
ninja
Elev |
^ Hahah no shit sherlock
Öhm själv lyssnar jag på... Borat som sjunger, vackert vackert. 14 aug, 2011 22:56 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Arashi - Believe
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 14 aug, 2011 23:13 |
|
Borttagen
|
AC/DC - Highway To Hell
14 aug, 2011 23:16 |
|
Margaret
Elev |
Paul Freeman - Tightrope
(En av mina absoluta favoritlåtar, och har varit ett tag. Grym!) Länkar bara för att jag inte vill att andra ska missa att höra denna underbara låt: http://youtu.be/xJHWuhSGs4g ![]()
14 aug, 2011 23:28 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Perfume - Natural ni Koishite ♥
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 14 aug, 2011 23:38 |
|
Dante
Lärare |
Skrivet av ninja: ^ Hahah no shit sherlock Öhm själv lyssnar jag på... Borat som sjunger, vackert vackert. Haha! Oh ja, grym är den! Nu blir det Takida - Losing. Börjat gilla Takida mer och mer! 14 aug, 2011 23:38 |
|
ninja
Elev |
Skrivet av Dante: Skrivet av ninja: ^ Hahah no shit sherlock Öhm själv lyssnar jag på... Borat som sjunger, vackert vackert. Haha! Oh ja, grym är den! Nu blir det Takida - Losing. Börjat gilla Takida mer och mer! Är Takida bra alltså? Har inte riktigt fått grepp om det, har bara hört de sönderspelade låtarna på radio tyvärr! Kraftwerk - Radioactivity 14 aug, 2011 23:58 |
|
Borttagen
|
Scorpions - Wind Of Change
15 aug, 2011 00:03 |
|
ninja
Elev |
Skrivet av Borttagen: Scorpions - Wind Of Change LIKE! Plus 44 - 155 15 aug, 2011 00:04 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen