Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vad lyssnar du på just nu?

Forum > Off Topic > Vad lyssnar du på just nu?

1 2 3 ... 325 326 327 ... 3298 3299 3300
Användare Inlägg
Dante
Lärare

Avatar


Skrivet av ninja:
Skrivet av Dante:
Skrivet av ninja:
Lyssnar på introlåten till Borat

Haha fint! På tal om Borat, undra om man skulle passa bra i en mankini. :O

Du får väl prova och se efter? hahah

Hahah självklart, det ska jag göra! Den är ju bara för snygg.

För övrigt så lyssnas det på Iron Maiden - Fear Of The Dark.

14 aug, 2011 22:54

ninja
Elev

Avatar


^ Hahah no shit sherlock Mycket bra låt förresten!

Öhm själv lyssnar jag på... Borat som sjunger, vackert vackert.

14 aug, 2011 22:56

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Arashi - Believe

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

14 aug, 2011 23:13

Borttagen

Avatar


AC/DC - Highway To Hell

14 aug, 2011 23:16

Margaret
Elev

Avatar


Paul Freeman - Tightrope
(En av mina absoluta favoritlåtar, och har varit ett tag. Grym!)

Länkar bara för att jag inte vill att andra ska missa att höra denna underbara låt: http://youtu.be/xJHWuhSGs4g

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.giphy.com%2FA4pNvfLGTX4m4.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.giphy.com%2FNVajf6YGEC9nW.gif

14 aug, 2011 23:28

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Perfume - Natural ni Koishite ♥

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

14 aug, 2011 23:38

Dante
Lärare

Avatar


Skrivet av ninja:
^ Hahah no shit sherlock Mycket bra låt förresten!

Öhm själv lyssnar jag på... Borat som sjunger, vackert vackert.

Haha! Oh ja, grym är den!

Nu blir det Takida - Losing. Börjat gilla Takida mer och mer!

14 aug, 2011 23:38

ninja
Elev

Avatar


Skrivet av Dante:
Skrivet av ninja:
^ Hahah no shit sherlock Mycket bra låt förresten!

Öhm själv lyssnar jag på... Borat som sjunger, vackert vackert.

Haha! Oh ja, grym är den!

Nu blir det Takida - Losing. Börjat gilla Takida mer och mer!

Är Takida bra alltså? Har inte riktigt fått grepp om det, har bara hört de sönderspelade låtarna på radio tyvärr!

Kraftwerk - Radioactivity

14 aug, 2011 23:58

Borttagen

Avatar


Scorpions - Wind Of Change

15 aug, 2011 00:03

ninja
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Scorpions - Wind Of Change

LIKE!

Plus 44 - 155

15 aug, 2011 00:04

1 2 3 ... 325 326 327 ... 3298 3299 3300

Forum > Off Topic > Vad lyssnar du på just nu?

Du får inte svara på den här tråden.