Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ailiiin
Elev |
1 nov, 2012 23:38 |
|
NayasProudlySo
Elev |
Skrivet av ailiiin: Skrivet av Stranger: Ja, men alltså jag vet inte jag störde mig på hans sätt att uppföra sig. Den typen av högljudd. xD Men omg om det skulle varit Cameron och Damian skulle dött och fangirlat så mycket. Jaa, började gråta typ först.. men sen när vi märkte var de fett awkward haha NayasProudlySo, Jag vet hur du känner, för det är samma sak för mig med Klaine. Men snälla, säg inte att du hatar Ryan, han är en helt underbar människa! Han sa tom i en tweet att han faktiskt brydde sig för inte så länge sen när fansen skickade en massa hat. Tänk på hur mycket han har gjort ist. Spoiler: Tryck här för att visa! Jag älskar honom egentligen innerst inne ♥ Fast jag blir bara lite överemotionell och typ.. arg haha xD Spoiler: Tryck här för att visa! ![]()
1 nov, 2012 23:39 |
|
Stranger
Elev |
Hahah, ailiiin. Ogillar canon!Blaine så. xD
^jag förstår det.. Usch nej. "If I can't have you. I don't want nobody baby" är den mest perfekta låten. :3 1 nov, 2012 23:42 |
|
ailiiin
Elev |
Skrivet av NayasProudlySo: Skrivet av ailiiin: Skrivet av Stranger: Ja, men alltså jag vet inte jag störde mig på hans sätt att uppföra sig. Den typen av högljudd. xD Men omg om det skulle varit Cameron och Damian skulle dött och fangirlat så mycket. Jaa, började gråta typ först.. men sen när vi märkte var de fett awkward haha NayasProudlySo, Jag vet hur du känner, för det är samma sak för mig med Klaine. Men snälla, säg inte att du hatar Ryan, han är en helt underbar människa! Han sa tom i en tweet att han faktiskt brydde sig för inte så länge sen när fansen skickade en massa hat. Tänk på hur mycket han har gjort ist. Spoiler: Tryck här för att visa! Jag älskar honom egentligen innerst inne ♥ Fast jag blir bara lite överemotionell och typ.. arg haha xD Spoiler: Tryck här för att visa! jaa, jag vet men jag blev bara så ledsen när jag såg tweeten hehe ^^ Och Stranger NO.. :o 1 nov, 2012 23:45 |
|
Stranger
Elev |
Joo. Blaine är hemsk.. Dock är klaine otp so. :33
1 nov, 2012 23:48 |
|
ailiiin
Elev |
Skrivet av Stranger: Joo. Blaine är hemsk.. Dock är klaine otp so. :33 Noooooo, han är inteeeeeee :'( Du vet att jag kommer defenda honom no matter what haha :3 Meeeen Klaine ♥ 1 nov, 2012 23:50 |
|
EmahS
Elev |
2 nov, 2012 07:07 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av ailiiin: Skrivet av Stranger: Joo. Blaine är hemsk.. Dock är klaine otp so. :33 Noooooo, han är inteeeeeee :'( Du vet att jag kommer defenda honom no matter what haha :3 Meeeen Klaine ♥ Blaine är hemsk ![]()
2 nov, 2012 11:40 |
|
MissLollo
Elev |
2 nov, 2012 12:11 |
|
scarhead
Lärare |
fast ehm vi pratar om GLEE man tror man vet vad som ska hända sedan BOOM mindfuck
Spoiler: Tryck här för att visa! 2 nov, 2012 12:25 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen