Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Dagens "antingen-eller" :P

Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P

1 2 3 ... 325 326 327 ... 805 806 807
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Belgien, dem har Smurfar!

7 jan, 2013 15:24

Borttagen

Avatar


Nederländerna. Bara för jag har varit där.

7 jan, 2013 15:54

Dilly Weasley
Elev

Avatar


Belgien, Tintin♥

"Hm, you must be a Weasley"

7 jan, 2013 16:17

Lunah~
Elev

Avatar


HOLLAND c:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m828n5COHH1r0wad0.gif

7 jan, 2013 18:52

melle-hjrta
Elev

Avatar


Nederländerna
träffade en tjej från nederländerna när jag var i spanien, och hon älskade harry potter AWESOME!

7 jan, 2013 20:00

missy moon
Elev

Avatar

+1


Nederländerna
Gillar språket XD

Wanna klick?Maybe here?<3

7 jan, 2013 21:46

LauraTree
Elev

Avatar


Nederländerna, min farmor och farfar har kompisar där som är sjukt awesome på alls sätt och vis!

7 jan, 2013 22:20

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Belgien, mest för chokladen och Antwerpen ♥


(Har varit i båda länderna och föredrar Belgien)

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

7 jan, 2013 22:22

Borttagen

Avatar


Belgien

8 jan, 2013 08:03

Ladusvalan
Elev

Avatar


Skrivet av MizzNina:
Belgien

Because In Bruges


Jag älskar visserligen den filmen, och ju fler argument jag läser desto mer osäker blir jag. De pratar ju franska i Belgien för fasen! Men det får ändå bli Nederländerna, eftersom jag verkligen älskar det språket och tycker att det verkar vara ett supermysigt land. Men det blev väldigt jämnt för mig i denna fråga ...

Resultat i frågan "Nederländerna eller Belgien?": 12-8 till Nederländerna!

Obs! Ny fråga i första inlägget!

8 jan, 2013 08:17

1 2 3 ... 325 326 327 ... 805 806 807

Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P

Du får inte svara på den här tråden.