Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Belgien, dem har Smurfar!
7 jan, 2013 15:24 |
|
Borttagen
|
Nederländerna. Bara för jag har varit där.
7 jan, 2013 15:54 |
|
Dilly Weasley
Elev |
Belgien, Tintin♥
"Hm, you must be a Weasley" 7 jan, 2013 16:17 |
|
Lunah~
Elev |
7 jan, 2013 18:52 |
|
melle-hjrta
Elev |
Nederländerna
träffade en tjej från nederländerna när jag var i spanien, och hon älskade harry potter 7 jan, 2013 20:00 |
|
missy moon
Elev |
7 jan, 2013 21:46 |
|
LauraTree
Elev |
Nederländerna, min farmor och farfar har kompisar där som är sjukt awesome på alls sätt och vis!
7 jan, 2013 22:20 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Belgien, mest för chokladen och Antwerpen ♥
(Har varit i båda länderna och föredrar Belgien) ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 7 jan, 2013 22:22 |
|
Borttagen
|
Belgien
8 jan, 2013 08:03 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag älskar visserligen den filmen, och ju fler argument jag läser desto mer osäker blir jag. De pratar ju franska i Belgien för fasen! Men det får ändå bli Nederländerna, eftersom jag verkligen älskar det språket och tycker att det verkar vara ett supermysigt land. Men det blev väldigt jämnt för mig i denna fråga ... Resultat i frågan "Nederländerna eller Belgien?": 12-8 till Nederländerna! Obs! Ny fråga i första inlägget! 8 jan, 2013 08:17 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen