UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elma00
Elev |
16 jun, 2014 20:30 |
|
huffpuff
Elev |
16 jun, 2014 21:09 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Gillar inte One Direction
I SAID IT speech! 20 jun, 2014 16:45 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Elma00: Jag tycker att religion är jätteroligt (ämnet alltså) Jag älskar SO överhuvudtaget och ja, religion är jätteintressant! 20 jun, 2014 17:27 |
|
Fjalar
Elev |
Facebook är jättebra!
21 jun, 2014 00:41 |
|
Hapo
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Elma00: Jag tycker att religion är jätteroligt (ämnet alltså) Jag älskar SO överhuvudtaget och ja, religion är jätteintressant! SO in my ♥ 21 jun, 2014 11:10 |
|
adliitam
Elev |
Jag förstår inte hur man kan tycka att OTH är den "bästa serien någonsin". Har sett hela, men seriöst? Nej den är inte den bästa serien någonsin, den är typ okej, men väldigt överdriven och irriterande.
![]() ![]()
21 jun, 2014 13:00 |
|
ikka
Elev |
Skrivet av adliitam: Jag förstår inte hur man kan tycka att OTH är den "bästa serien någonsin". Har sett hela, men seriöst? Nej den är inte den bästa serien någonsin, den är typ okej, men väldigt överdriven och irriterande. Tycker inte att det är bästa serien någonsin, men shit vad jag var fast i den när jag väl kollade! Tyckte definitivt att det var den bästa serien jag sett när jag såg den, men nu tar nog Sherlock priset Jag tycker lingonsylt är ganska äckligt. ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
21 jun, 2014 14:00 |
|
IamAK
Elev |
tycker att zoe, zoella på youtube är överskattad. hon får sjukt mycket views på sina videor och har typ mest subscribers av alla tjejer på youtube tror jag(i alla fall av alla "beauty gurus"
fattar bara inte varför hon har så mycket... tycker att många andra har minst lika bra videor osv. 21 jun, 2014 15:48 |
|
Hapo
Elev |
Skrivet av IamAK: tycker att zoe, zoella på youtube är överskattad. hon får sjukt mycket views på sina videor och har typ mest subscribers av alla tjejer på youtube tror jag(i alla fall av alla "beauty gurus" fattar bara inte varför hon har så mycket... tycker att många andra har minst lika bra videor osv. Jag sminkar mig inte, och är egentligen inte alls särskilt skönhetsintresserad, men jag prenumererar på henne mest för att jag tycker att hon är väldigt rolig. Sedan gör hon inte bara sådana videos med smink och kläder och sådant, utan mycket andra videos med sina youtube-kompisar, som typ är de roligaste som finns. ^^ Jag beundrar henne för att hon är så modig. Hon får panikattacker (hon har berättat om det i flera videos) och ett tag höll hon på att avskärma sig helt bara för att hon var så rädd för att hon skulle få en panikattack, men sedan tog hon tag i det, och bestämde sig för att börja säga ja till fler saker. Hon uppmuntrar sina tittare till att göra samma sak, att uppleva saker och så. Hon är så glad och positiv och rolig. Jag tror att det är därför hon har så många prenumeranter jämfört med andra. Hon är mer personlig, och har faktiskt ganska varierande videos. =) 21 jun, 2014 16:44 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen