Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: SMÅBARN ÄR FULA :< Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: FÖR JAG ÄR BÄST ♥ Skrivet av Borttagen: JAG TAR GODIS FRÅN SMÅBARN Hm, varför blir jag inte förvånad?? :O You're eeeeeevil! Fast är det kaxiga småbarn så är det okej ^^ Småbarn som terrorisserar djur ska ha stryk! (Känner mig lite Random) 17 okt, 2011 22:03 |
|
Borttagen
|
^
^ DOM LUKTAR ILLA 17 okt, 2011 22:04
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-17 kl. 22:05
|
|
baramin
Elev |
JAG HATAR SAMMANFATTNINGAR. GRR.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 17 okt, 2011 22:05 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^ ^ DOM LUKTAR ILLA Nej, dom är ju sötast i väääärlden! Jaha. 17 okt, 2011 22:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: SMÅBARN ÄR FULA :< Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: FÖR JAG ÄR BÄST ♥ Skrivet av Borttagen: JAG TAR GODIS FRÅN SMÅBARN Hm, varför blir jag inte förvånad?? :O You're eeeeeevil! Fast är det kaxiga småbarn så är det okej ^^ Småbarn som terrorisserar djur ska ha stryk! (Känner mig lite Random) De springer runt, runt, runt hela tiden! -.- 17 okt, 2011 22:07 |
|
Dini99
Elev |
Skrivet av linnvendela: Jaa, där är du ja... Skönt med ledigt i en dag till va?? MelodyJoseph: Nej! Småbarn är det sötaste som finns! Linnvendela-japp!!! "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 17 okt, 2011 22:09 |
|
linnvendela
Elev |
17 okt, 2011 22:10
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-17 kl. 22:11
|
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: SMÅBARN ÄR FULA :< Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: FÖR JAG ÄR BÄST ♥ Skrivet av Borttagen: JAG TAR GODIS FRÅN SMÅBARN Hm, varför blir jag inte förvånad?? :O You're eeeeeevil! Fast är det kaxiga småbarn så är det okej ^^ Småbarn som terrorisserar djur ska ha stryk! (Känner mig lite Random) De springer runt, runt, runt hela tiden! -.- Citerar min systers FB från en grej hon skrev för lääänge sedan. Blir så jävla förbannad på ungarne där nere. -Döda inte den grodan, det är min favorit! -Döda den där istället. Ingen av ungarna är min favorit, får jag döda båda då? Haha, hon är så skön.XD 17 okt, 2011 22:11 |
|
Dini99
Elev |
Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: SMÅBARN ÄR FULA :< Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: FÖR JAG ÄR BÄST ♥ Skrivet av Borttagen: JAG TAR GODIS FRÅN SMÅBARN Hm, varför blir jag inte förvånad?? :O You're eeeeeevil! Fast är det kaxiga småbarn så är det okej ^^ Småbarn som terrorisserar djur ska ha stryk! (Känner mig lite Random) De springer runt, runt, runt hela tiden! -.- Citerar min systers FB från en grej hon skrev för lääänge sedan. Blir så jävla förbannad på ungarne där nere. -Döda inte den grodan, det är min favorit! -Döda den där istället. Ingen av ungarna är min favorit, får jag döda båda då? Haha, hon är så skön.XD Haha! "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 17 okt, 2011 22:15 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Dini99: Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: SMÅBARN ÄR FULA :< Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: FÖR JAG ÄR BÄST ♥ Skrivet av Borttagen: JAG TAR GODIS FRÅN SMÅBARN Hm, varför blir jag inte förvånad?? :O You're eeeeeevil! Fast är det kaxiga småbarn så är det okej ^^ Småbarn som terrorisserar djur ska ha stryk! (Känner mig lite Random) De springer runt, runt, runt hela tiden! -.- Citerar min systers FB från en grej hon skrev för lääänge sedan. Blir så jävla förbannad på ungarne där nere. -Döda inte den grodan, det är min favorit! -Döda den där istället. Ingen av ungarna är min favorit, får jag döda båda då? Haha, hon är så skön.XD Haha! Hon är 21! XD Fsat jag vet inte om du är seriös när du använder 17 okt, 2011 22:18 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen