Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JosefinFini
Elev |
Har gjort lite saker i cernitlera och köpt små söta flaskor som jag ska ha trolldryck i idag! Bilder kommer när sakerna är färdiga! Troligtvis imorgon
![]()
27 feb, 2012 21:45 |
|
Borttagen
|
Yay^ insperation
27 feb, 2012 23:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Borttagen: Du beskriver det som om det där skulle vara den vackraste flaskan på jorden!^^ menar du min flaska med lövsaken? Aa!^^ 28 feb, 2012 06:58 |
|
Jackie
Elev |
Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Jackie: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Jackie: För trolldrycksflaskor, kan man ta tomma parfym flaskor och skruva bort sprutmanicken Eller så fixar man parfymflaskor utan sprejgrej! som jag har. Den enas kork är format som två löv av sånt där frostglas. Den är jättevacker. Det är min Amorteria. Sen har jag en svart som jag har Levande döden i. Även om trolldryckarna just nu är parfymer... Hur då utan sprejgrej? Hahhaa vilket roligt ord!! Som torrfurraverragucken!! hahaha Oookej nu kom jag lite off topic Fast nu kanske jag ska sluta skriva XD På mina flaskor skruvar man bara av ett lock man sprejar inte. Aha, då fattar jag 28 feb, 2012 07:34 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av JosefinFini: Har gjort lite saker i cernitlera och köpt små söta flaskor som jag ska ha trolldryck i idag! Bilder kommer när sakerna är färdiga! Troligtvis imorgon Jag hade tänkt önska mig cernitlera i present, så jag kunde pyssla, men mamma sa att hon kanske hade cernitlera i källaren så jag håller tummarna! ![]()
28 feb, 2012 07:36 |
|
Borttagen
|
Någon som har en idé på vad jag kan göra idag? Har piprenasre tunt tunt papper i olika färger små mjuka luddbollar, lim, sax, plastögon, pärlor, pärlplattor, ståltråd och kanske fler flaskor, ska kolla! XD
28 feb, 2012 07:38 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Någon som har en idé på vad jag kan göra idag? Har piprenasre tunt tunt papper i olika färger små mjuka luddbollar, lim, sax, plastögon, pärlor, pärlplattor, ståltråd och kanske fler flaskor, ska kolla! XD Om du har en gul eller guldig luddboll så kan du göra kvickens kropp med den och sen tar du vita piprensare som vingar. Eller så tar du en luddboll i vilken färg som helst och sätter på plastögon så har du en pygmépuff. Eller så pärlar du en HP bild. Och med flaskorna kan du göra trolldrycker. ![]()
28 feb, 2012 07:46 |
|
Borttagen
|
Smarta idéer! Hade inga flaskor, men när mammas parfymer är slut kan jag fråga om jag får ta dom. Jag har redan gjort typ en sån kvick, tror att det finns en bild på någon av föregående sidor, och en pygmépuff av papp, men jag ska nog göra en sån av en boll också. Jag hade tänkt försöka pärla Hogwarts emblem, så vi får väl se hur det går! XD
28 feb, 2012 07:49 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Smarta idéer! Hade inga flaskor, men när mammas parfymer är slut kan jag fråga om jag får ta dom. Jag har redan gjort typ en sån kvick, tror att det finns en bild på någon av föregående sidor, och en pygmépuff av papp, men jag ska nog göra en sån av en boll också. Jag hade tänkt försöka pärla Hogwarts emblem, så vi får väl se hur det går! XD Gör det! Ikväll hade jag tänkt fortsätta med min magnetiska labyrint om jag hinner När jag är klar med den så ska jag göra ett Drakägg, sedan ett illvrål och sedan pärla någon HP sak ![]()
28 feb, 2012 07:54 |
|
Borttagen
|
Lägga upp en bild sen?^^
Haha, mitt Hoggy emblem blir lite failat, eftersom den jag pärlar av hade tydligen mycket större pärlplatta än jag! XD Men kanske lägger upp en bild sen. 28 feb, 2012 08:01 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen