Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Glee

Forum > Off Topic > Glee

1 2 3 ... 324 325 326 ... 560 561 562
Användare Inlägg
Stranger
Elev

Avatar


Skrivet av ailiiin:
Skrivet av Stranger:
Jag gillar redan Ryder/Blake. xD

Jag älskar Blake :' synd bara att han typ är den enda från TGP vi inte snackat med

ALLTSÅ DIN JÄKEL!! D: Orättvist.. D: Vänta HAR DU SNACKAT MED CAMERON FRÅN FÖRRA SÄSONGEN??

1 nov, 2012 23:16

ailiiin
Elev

Avatar


Skrivet av Stranger:
Skrivet av ailiiin:
Skrivet av Stranger:
Jag gillar redan Ryder/Blake. xD

Jag älskar Blake :' synd bara att han typ är den enda från TGP vi inte snackat med

ALLTSÅ DIN JÄKEL!! D: Orättvist.. D: Vänta HAR DU SNACKAT MED CAMERON FRÅN FÖRRA SÄSONGEN??

Nää.. i och försig.. från TGP 2 :3 men vi har typ snackat med Alex från första ^^

1 nov, 2012 23:19

Stranger
Elev

Avatar


Tur. Omg annars skulle jag dött av avundsjuka... Jag har värsta crushen på honom det är helt sick.. xD
(Jag gillar dock inte Alex... xD)

1 nov, 2012 23:21

ailiiin
Elev

Avatar


Skrivet av Stranger:
Tur. Omg annars skulle jag dött av avundsjuka... Jag har värsta crushen på honom det är helt sick.. xD
(Jag gillar dock inte Alex... xD)

Haha jaa, asså det var någon som trollade oss och spelade upp en video på han och Damian på cam.. vi dog först innan vi insåg att de var fake hah!
Men Alex är inte så hemsk, han var bara där i typ 3 min dock Men det är som Mario, många tycker att han är typ rude osv, men han är jättegullig! ♥

1 nov, 2012 23:26

Borttagen

Avatar


Ser på glee nu C: på episod 11 nu i andra säsongen C:

1 nov, 2012 23:27

Stranger
Elev

Avatar


Ja, men alltså jag vet inte jag störde mig på hans sätt att uppföra sig. Den typen av högljudd. xD
Men omg om det skulle varit Cameron och Damian skulle dött och fangirlat så mycket.

1 nov, 2012 23:28

NayasProudlySo
Elev

Avatar


OMG DBJÖAkuasgAUIDK:ÖJDBGIYAGDBDJ VÖIUDGB;JSDBVSJ;DHAS:;JDVH JSVHÖIF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111!! flåt. jag skulle bara vilja säga att Naya är den mest aweshummigaste människan i världen!!!!! :'DD
Spoiler:
Tryck här för att visa!
Spoiler:
Tryck här för att visa!Jag hatar Ryan Murphy, fattar inte han hur jävla hårt fansen har jobbat för att få Brittana tillsammans??????
Så bara går han och gör så att dom gör slut D''''''':
Han förstör mitt
liv!!!!!

Det känns som har river ut mitt hjärta, biter av en tugga sen panerar det i en stekpanna, sen stoppar tillbaka det medans det forstfarande är varmt, sen ger han mig lite hopp, men bara i typ 3 sekunder innan han kommer igen med sin kökskniv och skär ett hål runt mitt hjärta, där stoppar han in frön och vattnar tills det växer vackra solrosor, sen skär han av dom, låter Finn komma och försiktigt plocka ut mitt hjärta och sen hoppa på det, sen eldar dom upp det stoppar tillbaka det opch skär av mitt ben.
Det är bokstavligen talat så det känns!

Min kompis sa att Naya var en bitch och att Lea var självisk. Det kändes värre än när ngn säger att jag är ful :'(
NO ONE GETS TO INSULT MAH BABIES!!!!!!!
Och nu har jag skrivit lite av det som fanns på mitt hjärta... [b]BAHBAH[/b]

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_mcrgmsYnif1rwwqceo1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_mckw4aXWnv1ry0bfr.gif

1 nov, 2012 23:30

Stranger
Elev

Avatar


I feel you.. Same.

1 nov, 2012 23:33

ailiiin
Elev

Avatar


Skrivet av Stranger:
Ja, men alltså jag vet inte jag störde mig på hans sätt att uppföra sig. Den typen av högljudd. xD
Men omg om det skulle varit Cameron och Damian skulle dött och fangirlat så mycket.

Jaa, började gråta typ först.. men sen när vi märkte var de fett awkward haha

NayasProudlySo, Jag vet hur du känner, för det är samma sak för mig med Klaine. Men snälla, säg inte att du hatar Ryan, han är en helt underbar människa! Han sa tom i en tweet att han faktiskt brydde sig för inte så länge sen när fansen skickade en massa hat. Tänk på hur mycket han har gjort ist.
Spoiler:
Tryck här för att visa!Och han har en plan, förhoppningsvis är det att Brittana blir tsm igen, de är menade för varandra ♥

1 nov, 2012 23:34

Stranger
Elev

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!Ja. Brittana är end-game. xD
(KURTBASTIAN HOPES NOW THAT KLAINE'S GONE! ♥)

1 nov, 2012 23:37

1 2 3 ... 324 325 326 ... 560 561 562

Forum > Off Topic > Glee

Du får inte svara på den här tråden.