Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lucy och Rose
Elev |
12 feb, 2012 21:29 |
|
EmahS
Elev |
"En av skånes bästa trummisar. Det finns få så engageradeelever som Marcus. Har gått estetiska programmet på gymnasiet. Marcus spelar med i Slagverksensemblen, Ungdomsorkestern och Stadsmusikkåren. Den 30 juli rycker Marcus in i lumpen som musiksoldat i "Arméns trumkår". Grattis och lycka till!"
13 feb, 2012 15:06 |
|
Vipratten
Elev |
Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have - Hermione Granger
13 feb, 2012 15:09 |
|
Fang
Elev |
13 feb, 2012 15:18 |
|
Prue
Elev |
13 feb, 2012 23:41 |
|
Vipratten
Elev |
"Men antagligen har du väl inte själv de förmånerna så du kan rida så bra så du måsta klanka ner andra."
Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have - Hermione Granger
13 feb, 2012 23:53 |
|
Fckingunicorn
Elev |
13 feb, 2012 23:54 |
|
Borttagen
|
▓▓▓ ▒▒▒▓▓ ▒▒▒▒▒▓ ▒▒▒▒▒▒▓ ▒▒▒▒▒▒▓ ▒▒▒▒▒▒▒▓ ▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓ ▒▓▓▓▓▓▓░░░▓ ▒▓░░░░▓░░░░▓ ▓░░░░░░▓░▓░▓ ▓░░░░░░▓░░░▓ ▓░░▓░░░▓▓▓▓ ▒▓░░░░▓▒▒▒▒▓ ▒▒▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓ ▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓ ▒▒▒▒▒▓▓▓▒▒▒▒▓ ▒▒▒▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓ ▒▒▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓ ▒▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓ ▒▓▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓ ▒▓▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓ ▒▓▒▒▒▒▒▒▒▓ 15 feb, 2012 14:04 |
|
scarhead
Lärare |
Vi kanske kan ta och köpa en villa ute på landet, där vi kan uppfostra våra små barn, Didrik och Evelyn, och lära dem att alla är lika mycket värda och att man på vintern ska hålla tungan borta från lyktstolpar och gul snö. Kram!
15 feb, 2012 14:30 |
|
MizzNina
Elev |
15 feb, 2012 14:34 |
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen