Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Flismos: Imorgon ska jag, mamma och min 2 åriga syrra pyssla, jag ska göra Harry Potter relaterade saker, några förslag? Vad har ni för 'matreal'? And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 27 feb, 2012 21:15 |
|
Jackie
Elev |
För trolldrycksflaskor, kan man ta tomma parfym flaskor och skruva bort sprutmanicken
27 feb, 2012 21:16 |
|
Borttagen
|
Ni kan ju alltid göra saker av ståltråd, Harrys glasögon, Dödsrelikermärket eller så!
27 feb, 2012 21:16 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Jackie: För trolldrycksflaskor, kan man ta tomma parfym flaskor och skruva bort sprutmanicken Eller så fixar man parfymflaskor utan sprejgrej! som jag har. Den enas kork är format som två löv av sånt där frostglas. Den är jättevacker. Det är min Amorteria. Sen har jag en svart som jag har Levande döden i. Även om trolldryckarna just nu är parfymer... And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 27 feb, 2012 21:19 |
|
Jackie
Elev |
Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Jackie: För trolldrycksflaskor, kan man ta tomma parfym flaskor och skruva bort sprutmanicken Eller så fixar man parfymflaskor utan sprejgrej! som jag har. Den enas kork är format som två löv av sånt där frostglas. Den är jättevacker. Det är min Amorteria. Sen har jag en svart som jag har Levande döden i. Även om trolldryckarna just nu är parfymer... Hur då utan sprejgrej? 27 feb, 2012 21:28
Detta inlägg ändrades senast 2012-02-28 kl. 07:37
|
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Jackie: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Jackie: För trolldrycksflaskor, kan man ta tomma parfym flaskor och skruva bort sprutmanicken Eller så fixar man parfymflaskor utan sprejgrej! som jag har. Den enas kork är format som två löv av sånt där frostglas. Den är jättevacker. Det är min Amorteria. Sen har jag en svart som jag har Levande döden i. Även om trolldryckarna just nu är parfymer... Hur då utan sprejgrej? Hahhaa vilket roligt ord!! Som torrfurraverragucken!! hahaha Oookej nu kom jag lite off topic Fast nu kanske jag ska sluta skriva XD På mina flaskor skruvar man bara av ett lock man sprejar inte. And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 27 feb, 2012 21:31 |
|
Flismos
Elev |
Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Flismos: Imorgon ska jag, mamma och min 2 åriga syrra pyssla, jag ska göra Harry Potter relaterade saker, några förslag? Vad har ni för 'matreal'? ganska mycket allt ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 27 feb, 2012 21:32 |
|
Borttagen
|
Du beskriver det som om det där skulle vara den vackraste flaskan på jorden!^^
27 feb, 2012 21:33 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Du beskriver det som om det där skulle vara den vackraste flaskan på jorden!^^ menar du min flaska med lövsaken? And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 27 feb, 2012 21:40 |
|
Flismos
Elev |
Imorgon när jag har pysslat ska jag nog ta vild på allt mitt Harry Potter pyssel så ni får se
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 27 feb, 2012 21:40 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen