Jag har aldrig (lek)
Forum > Quidditchplanen > Jag har aldrig (lek)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ithrenniel
Elev |
30 apr, 2014 16:08 |
|
Cornelia.Hjalmarsson
Elev |
30 apr, 2014 16:12 |
|
Lisen563
Elev |
Det har jag!
Jag har aldrig varit i Alaska 30 apr, 2014 17:40 |
|
Etora
Elev |
30 apr, 2014 20:13 |
|
Borttagen
|
Jo. Är för ung, dock
Jag har aldrig varit på Liseberg 30 apr, 2014 20:40 |
|
Borttagen
|
Jag har varit där några gånger.
Jag har aldrig varit på Gröna Lund. 30 apr, 2014 21:00 |
|
Borttagen
|
Jo, tre gånger. Tror jag.
Jag har aldrig tyckt om One Direction 30 apr, 2014 21:02 |
|
Borttagen
|
Inte jag heller.
Jag har aldrig haft en smartphone. (Men inom en vecka har jag en, tydligen.) 30 apr, 2014 21:04 |
|
Borttagen
|
Jo
Jag har aldrig varit i England 30 apr, 2014 21:05 |
|
FridaPotter
Elev |
Inte jag heller
Jag har aldrig ätit sötpotatis Phandom 30 apr, 2014 21:41 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen