Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Savi
Elev |
Skrivet av ailiiin: Skrivet av APELSiiN: Ny låt ute!!! Från 4x05 Är inte säker på vilka som sjunger heller, jag tror det är Finn, Sam och Ryder.. + fler i bakgrunden, men jag är inte säker. Spoiler: Tryck här för att visa! Edit; enligt wikia så är det bara Sam och Ryder, ND i bakgrunden.. + Mike Men alla skriver att Finn är med åh vet inte. Tänkte precis lägga upp den ^^ Spoiler: Tryck här för att visa! Alltså det är ju definitivt Blake och Chord som är med och sjunger, sen skulle jag säga att resterande ND (nya och gamla) är backup. Cory sjunger inget "själv".
1 nov, 2012 18:46 |
|
APELSiiN
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av ailiiin: Skrivet av APELSiiN: Ny låt ute!!! Från 4x05 Är inte säker på vilka som sjunger heller, jag tror det är Finn, Sam och Ryder.. + fler i bakgrunden, men jag är inte säker. Spoiler: Tryck här för att visa! Edit; enligt wikia så är det bara Sam och Ryder, ND i bakgrunden.. + Mike Men alla skriver att Finn är med åh vet inte. Tänkte precis lägga upp den ^^ Spoiler: Tryck här för att visa! Alltså det är ju definitivt Blake och Chord som är med och sjunger, sen skulle jag säga att resterande ND (nya och gamla) är backup. Cory sjunger inget "själv". Okej, blev tveksam när alla på YT skrev att det var Finn, haha. ![]()
1 nov, 2012 18:49 |
|
Savi
Elev |
1 nov, 2012 18:51 |
|
APELSiiN
Elev |
1 nov, 2012 18:54 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av APELSiiN: Skrivet av Savi: Skrivet av ailiiin: Skrivet av APELSiiN: Ny låt ute!!! Från 4x05 Är inte säker på vilka som sjunger heller, jag tror det är Finn, Sam och Ryder.. + fler i bakgrunden, men jag är inte säker. Spoiler: Tryck här för att visa! Edit; enligt wikia så är det bara Sam och Ryder, ND i bakgrunden.. + Mike Men alla skriver att Finn är med åh vet inte. Tänkte precis lägga upp den ^^ Spoiler: Tryck här för att visa! Alltså det är ju definitivt Blake och Chord som är med och sjunger, sen skulle jag säga att resterande ND (nya och gamla) är backup. Cory sjunger inget "själv". Okej, blev tveksam när alla på YT skrev att det var Finn, haha. Ryder/Blake är det iallafall. SOM JAG VÄNTAT och bäst av allt. avsnittet kommer på min födelsedag ♥
1 nov, 2012 20:34 |
|
APELSiiN
Elev |
Skrivet av EmahS: Ryder/Blake är det iallafall. SOM JAG VÄNTAT och bäst av allt. avsnittet kommer på min födelsedag ♥ Jaa, hoppas inte Ryan glömmer bort honom senare i säsongen, som han gjorde med Damian och Samuel. Oooh, grattis i förskott! ![]()
1 nov, 2012 20:40 |
|
Stranger
Elev |
Jag gillar redan Ryder/Blake. xD
1 nov, 2012 22:05 |
|
APELSiiN
Elev |
1 nov, 2012 22:29 |
|
Savi
Elev |
En vecka! En vecka! EN FUCKING VECKA! Och några timmar, sen är jag åter i den fina Glee världen som är fylld av fina färger, musik, enhörningar och höga katter ^^
1 nov, 2012 22:30 |
|
ailiiin
Elev |
Skrivet av Stranger: Jag gillar redan Ryder/Blake. xD Jag älskar Blake :' 1 nov, 2012 23:15 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen