UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Archarec
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Archarec: På tal om Divergent så tycker jag att den här dystopigrejsvågen som har dragit över världen är... mindre bra. Ärligt talat så saknar jag nästan tiden då allt handlade om kåta vampyrtonåringar. "Kåta vampyrtonåringar" tiden är inte över än... Det är bara att se på Vampire Diaries om man vill få tillbaka det. Över är den väl inte, men trender är färskvaror och som bekant kan man fortfarande nyttja produkter som har gått över utgångsdatumet. :p
10 jun, 2014 22:50 |
|
Elma00
Elev |
Jag tycker inte att någon är dum om hen säger "Inte för att vara taskig, men..."
Om någon, som ett exempel, säger "Inte för att vara taskig, men din tröja är ful" så tar jag inte illa upp det minsta. Om man har sagt att man inte vill vara taskig så anser jag det inte är taskigt. (Och jaa, jag är förmodligen helt ensam om att tycka så)
11 jun, 2014 17:54 |
|
Fjalar
Elev |
Spindlar är fascinerande!
11 jun, 2014 22:38 |
|
Fellrendión
Elev |
Jag tycker inte om PewDiePie. Jag tycker bara att han låter dryg och jobbig. Det ska bli spännande att se vad folk säger om detta.
12 jun, 2014 20:47 |
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Jag tycker inte om PewDiePie. Jag tycker bara att han låter dryg och jobbig. Det ska bli spännande att se vad folk säger om detta. Själv älskar jag Pewdiepie, men jag förstår dig. Och han svär hela tiden, vilket stör mig ._. ![]()
12 jun, 2014 20:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Jag tycker inte om PewDiePie. Jag tycker bara att han låter dryg och jobbig. Det ska bli spännande att se vad folk säger om detta. Jag tyckte om Pewdie förr, för typ 1½-2 år sedan när han var mer genuin. Nu spelar han bara över och överdriver allting för att han vet vad som funkar. Prenumererar fortfarande på honom på Youtube, men de enda klippen jag tittar på är de från tidigt 2013 och äldre. Dock gillar jag de lite viktigare klippen där han är sig själv, Felix, och inte Pewdie. Så jag ser faktiskt fram emot att få höra honom som sommarpratare i radio i augusti. Just för att när han är Felix och inte Pewdie så verkar han vara en riktigt schysst och bra kille. 13 jun, 2014 01:03 |
|
Machiavellian
Elev |
Håller fullständigt med. Den enda anledningen till att de har ett skivkontrakt är att de är släkt med Berry Gordy. De hade aldrig blivit signerade annars.
13 jun, 2014 01:20 |
|
Borttagen
|
Gillar inte det där med William Spetz's nya serie: Hoppas farfar dör
Serien kan väl va rätt intressant men titeln gillar jag inte. Hoppas att farfar dör, låter ju bara tragiskt egentligen. Men kul att William Spetz fortfarande gör videos och så annars. 13 jun, 2014 22:12 |
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Gillar inte det där med William Spetz's nya serie: Hoppas farfar dör Serien kan väl va rätt intressant men titeln gillar jag inte. Hoppas att farfar dör, låter ju bara tragiskt egentligen. Men kul att William Spetz fortfarande gör videos och så annars. Kan inte hålla med dig mer... ![]()
13 jun, 2014 22:21 |
|
april
Elev |
13 jun, 2014 22:56 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen