Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MayoGryffindor
Elev |
Skrivet av Amandan: Min systers lärare hette Göran, han fick sluta för att han misshandlade barnen. Omfg, driver du ? Vilken bitch, honom vill jag slå "She's buying the stairway to heaven" 17 okt, 2011 20:57 |
|
Amandan
Elev |
17 okt, 2011 20:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Amandan: WHAT THE FUCK DID HE HE DO?Min systers lärare hette Göran, han fick sluta för att han misshandlade barnen. linnvendela - VI KAN SNACKA MER OM GÖRAN PÅ MUGGLISTRÄFFEN ;D OM DU KOMMER...DU KOMMER VA? VAVAVAVA? 17 okt, 2011 20:57 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av MayoGryffindor: Skrivet av Amandan: Min systers lärare hette Göran, han fick sluta för att han misshandlade barnen. Omfg, driver du ? Vilken bitch, honom vill jag slå Barn som misshandlar vuxna är väl inte bättre? 17 okt, 2011 20:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av leumas vän: DET ÄR COOLT FÖR HELVETE >:3Skrivet av MayoGryffindor: Skrivet av Amandan: Min systers lärare hette Göran, han fick sluta för att han misshandlade barnen. Omfg, driver du ? Vilken bitch, honom vill jag slå Barn som misshandlar vuxna är väl inte bättre? 17 okt, 2011 20:58 |
|
Amandan
Elev |
ehe, han puttade in ett av barnen så att hon nästan hamnade i en maskiiin. läskigt. Sedan så tog han tag i barnen och ruskade till dem när han blev sur. Vet inte riktigt, går inte på den skolan.
Min tumblr!
17 okt, 2011 20:59 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Skrivet av leumas vän: Skrivet av MayoGryffindor: Skrivet av Amandan: Min systers lärare hette Göran, han fick sluta för att han misshandlade barnen. Omfg, driver du ? Vilken bitch, honom vill jag slå Barn som misshandlar vuxna är väl inte bättre? Jo.. Amandan: Men shit ? Har han inge vett eller ? ADHD problem.. "She's buying the stairway to heaven" 17 okt, 2011 20:59
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-17 kl. 21:00
|
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Amandan: WHAT THE FUCK DID HE HE DO?Min systers lärare hette Göran, han fick sluta för att han misshandlade barnen. linnvendela - VI KAN SNACKA MER OM GÖRAN PÅ MUGGLISTRÄFFEN ;D OM DU KOMMER...DU KOMMER VA? VAVAVAVA? Jaa, jag kommer! leumas vän: Det känns som det för att barn är liksom mer försvarslösa... (a) Jaha. 17 okt, 2011 21:00 |
|
Ascendio
Elev |
Vad ska man skriva när man har överdrivet tråkigt? Rensat nästan allt bra i hjärnan på att tänka på onödiga saker jag inte borde tänka på.. aja, det bästa är nog om jag avslutar kvällen med att läsa Harry Potter
Tom Felton, really beautiful.
17 okt, 2011 21:00 |
|
Amandan
Elev |
17 okt, 2011 21:02 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen