F.I.S.A. Skåne
Forum > Off Topic > F.I.S.A. Skåne
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Stranger
Elev |
DEn 13:e kommer vi vara i Lund och ha säsongs avslutning på Quidditchen innan det blir alldelse för kallt. Egentligen så är det dags för att vara i Malmö men eftersom quidditch sakerna finns i Lund så kör vi där. Vi ses antagligen vid Luckan klockan 1, som vanligt.
10 okt, 2012 21:02 |
|
Elin@
Elev |
JAG HAR GJORT EN GIF ASSÅ OMG
#tänkte bara säga det 12 okt, 2012 18:45 |
|
Stranger
Elev |
Hahahaha, aww! ^^
13 okt, 2012 15:07 |
|
Elin@
Elev |
nu har jag gjort flera
det är ganska lätt egentligen! :'3 13 okt, 2012 15:59 |
|
Stranger
Elev |
WHAT?! Jag kan itne..
14 okt, 2012 11:38 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
14 okt, 2012 14:01 |
|
Stranger
Elev |
Nope.
14 okt, 2012 14:03 |
|
Elin@
Elev |
Men asså jo det är ganska lätt när man väl vet hur man gör.
även om det tar ett bra tag att fatta först. 14 okt, 2012 18:42 |
|
Borttagen
|
Haha FISA
14 okt, 2012 18:43 |
|
Borttagen
|
Det är rätt lätt att göra gifs hihi. :3
14 okt, 2012 19:25 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen