Jag har aldrig (lek)
Forum > Quidditchplanen > Jag har aldrig (lek)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anna-chan
Elev |
27 apr, 2014 12:31 |
|
Etora
Elev |
27 apr, 2014 22:04 |
|
Anna-chan
Elev |
28 apr, 2014 05:37 |
|
MissBellatrix
Elev |
Jo! För mig är det ett sätt att uttrycka sig på, som konst!
Jag har aldrig varit i Sydamerika ^^ Hey there. You come here often? 28 apr, 2014 16:50 |
|
Anna-chan
Elev |
Nej ^^
Jag har aldrig gillat ägg (alltså att bara äta ägg sådär, inte stekta ägg :3) Join the dark side, we have cookies~
28 apr, 2014 19:49 |
|
Fellrendión
Elev |
29 apr, 2014 13:23 |
|
Anna-chan
Elev |
Jo ^^
Jag har aldrig gillat när man ser typ den där "köttsaften" i kött eller vad det är när man ska tillaga det... owo Det är bara så äckligt Join the dark side, we have cookies~
29 apr, 2014 16:43 |
|
Borttagen
|
Det är inte direkt något jag har reflekterat över, men det är nog inte bland det mysigaste, nej.
Jag har aldrig tyckt om blodmat, som blodpudding och blodkorv. *Hutter* 29 apr, 2014 18:39 |
|
Ithrenniel
Elev |
30 apr, 2014 15:08 |
|
Etora
Elev |
Njaaae, det har jag väl itne, jag biter inte så mycket på dem dock..
Jag har aldrig gillat att gå upp tidigt på morgonen.. http://frozentwilight.blogg.se/ 30 apr, 2014 15:15 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen