Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Skrivet av ailiiin: Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av APELSiiN: Skrivet av EmahS: Alltså. NEEEEJ HAHA. Spoiler för ett kommande avsnitt i s.4. Regionals ser det ut som... Spoiler: Tryck här för att visa! Haha, åh såg den... This is the worst n e j aaHAHAHAHA honestly?????? varför+??++ ugh pls dont glee no Bara jag som tycker det skulle va coolt? Spoiler: Tryck här för att visa! Alltså. NEJ. Det är ju som att liksom... göra Fest Hos Mange eller något. NEJ nej nej nej nej
1 nov, 2012 13:49 |
|
Borttagen
|
Jag såg precis på julavsnittet i säsong 2. Det var jättemysigt ♥
1 nov, 2012 15:17 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag såg precis på julavsnittet i säsong 2. Det var jättemysigt ♥ Iiih! Älskar slutet... gullizz!! ^^
1 nov, 2012 15:39 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av Borttagen: Jag såg precis på julavsnittet i säsong 2. Det var jättemysigt ♥ Iiih! Älskar slutet... gullizz!! ^^ Julavsnitten ♥ Så taggad på julavsnittet i säsong 4
1 nov, 2012 15:45 |
|
Borttagen
|
1 nov, 2012 15:57 |
|
Savi
Elev |
EmahS - De håller ju på att filma det nu!! ^^ Lea la upp en bild på en julgran på Instagram, vet inte vart den var någonstans dock...
1 nov, 2012 17:05 |
|
APELSiiN
Elev |
Ny låt ute!!!
Från 4x05 Är inte säker på vilka som sjunger heller, jag tror det är Finn, Sam och Ryder.. + fler i bakgrunden, men jag är inte säker. Spoiler: Tryck här för att visa! Edit; enligt wikia så är det bara Sam och Ryder, ND i bakgrunden.. + Mike Men alla skriver att Finn är med åh vet inte. ![]()
1 nov, 2012 18:09 |
|
ailiiin
Elev |
Skrivet av APELSiiN: Ny låt ute!!! Från 4x05 Är inte säker på vilka som sjunger heller, jag tror det är Finn, Sam och Ryder.. + fler i bakgrunden, men jag är inte säker. Spoiler: Tryck här för att visa! Edit; enligt wikia så är det bara Sam och Ryder, ND i bakgrunden.. + Mike Men alla skriver att Finn är med åh vet inte. Tänkte precis lägga upp den ^^ Spoiler: Tryck här för att visa! 1 nov, 2012 18:38 |
|
Lucy och Rose
Elev |
1 nov, 2012 18:39 |
|
APELSiiN
Elev |
1 nov, 2012 18:43 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen