Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Marsvin! De har massa roliga ljud för sig och kommunicerar med en, kurrar när de trivs, skriker när de är hungriga, nuffar lite i största allmänhet osv. Ingen kanin jag någonsin känt har sagt någonting, de verkar bara leva i sin egen lilla värld.
6 jan, 2013 16:20
Detta inlägg ändrades senast 2013-01- 6 kl. 20:12
|
|
BlondaHermione
Elev |
Åh vad svårt! Jag tror jag säger kanin för att vissa är så ulliga och söta med de där långa öronen. Har själv en hamster, men marsvinet är stort och äckligt och farligt o.o
6 jan, 2013 16:28 |
|
Borttagen
|
Kanin ^^
6 jan, 2013 16:29 |
|
Borttagen
|
Kanin måste jag säga. Marsvin har jag aldrig tyckt om så mycket.
6 jan, 2013 16:30 |
|
Borttagen
|
marsvin
6 jan, 2013 16:31 |
|
Bombarda
Elev |
kanin!
Kärlek till alla! 6 jan, 2013 16:50 |
|
Disenchanted
Elev |
6 jan, 2013 17:04 |
|
Borttagen
|
Måste nog säga kanin! Fast jag gillar marsvin också.
6 jan, 2013 17:06 |
|
Borttagen
|
Kanin...tror jag xD
6 jan, 2013 17:14 |
|
Lunah~
Elev |
6 jan, 2013 18:32 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen