@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: Jag skulle behöva tio...Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Mina tummar står still :c Du kan inte rösta på fler inlägg idag... FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU Du, LeeGroda, visst skulle det vara bra ifall man fick ge 5 tummar varje dag? ;] Hade ni tummat upp er själva om man kunde? Ibland tycker jag att jag förtjänar det och att det är så orättvist att mina forumbetyg står still. xd Haha, jag skulle tumma upp mig ganska ofta, liksom då skulle jag inte ha 8 tummar till 100 längre... ju... 9 tummar till 100 menade jag... xD 17 mar, 2012 21:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Okaii, börjar sända om fem minuter, länk kommer i tråden och kan uggla länken till de som vill! Oki. 17 mar, 2012 21:16 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Okaii, börjar sända om fem minuter, länk kommer i tråden och kan uggla länken till de som vill! Yey! :'D Har aldrig sett när du har haft live, så ser verkligen framemot det. ♥ Kan du putta fram tråden? :3 "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 mar, 2012 21:16 |
|
Borttagen
|
Under de senaste 18 minuterna har jag velat rösta på 4 inlägg.... MEN DET GÅR INTE! :'''''(
17 mar, 2012 21:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Kan man bli medlem där nu??? :o Bara Beta medlemmar. Jag blev Beta medlem på dag tre och skulle egentligen ha kunnat bli medlem igår men nejdå -__-' FUU! Nope, igår var det väl bara Dag 2 som fick vara med? Jag är dag 9 (lyckat...) så måste vänta lite till. Men gå in och kolla nu? Du kanske kan registrera dig, fast du inte fick ett mejl? 17 mar, 2012 21:20 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Kan man bli medlem där nu??? :o Bara Beta medlemmar. Jag blev Beta medlem på dag tre och skulle egentligen ha kunnat bli medlem igår men nejdå -__-' FUU! Nope, igår var det väl bara Dag 2 som fick vara med? Jag är dag 9 (lyckat...) så måste vänta lite till. Men gå in och kolla nu? Du kanske kan registrera dig, fast du inte fick ett mejl? Men det står att jag skulle ha fått ett mail inom en timme och där finns en länk så man skulle kunna aktivera det men jag har ju inte fått något -.- Medlemmarna dag två fick komma in på dag ett som en överraskning typ. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 mar, 2012 21:21
Detta inlägg ändrades senast 2012-03-17 kl. 21:22
|
|
Borttagen
|
17 mar, 2012 21:22 |
|
Fang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ska det inte börja nu!?Okaii, börjar sända om fem minuter, länk kommer i tråden och kan uggla länken till de som vill! 17 mar, 2012 21:23 |
|
scarhead
Lärare |
Tack!
Jag och LeeGordan har typ en fight med vem som har mest tummar upp, och jag har en bra känsla att han fortfarande leder. xD 17 mar, 2012 21:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Under de senaste 18 minuterna har jag velat rösta på 4 inlägg.... MEN DET GÅR INTE! :'''''( MOHAHAHA! Rösta imorgon? 17 mar, 2012 21:23 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen