F.I.S.A. Skåne
Forum > Off Topic > F.I.S.A. Skåne
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elin@
Elev |
NEJ NEJ ADAM WHY.
men haha kommer ihåg när eva sjöng värsta kärlekslåten till honom och han ba satt och läste. 27 sep, 2012 17:32 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
HAHAHA bäst
och och sen skjutsade han henne på cykeln och eva typ tänkte "imorgon fyller jag fjorton..." och wOW VAD STOR HON VAR TYCKTE MAN och nu ba ne psht skitunge
27 sep, 2012 17:38 |
|
Elin@
Elev |
och när eva och annika blev helt "KÄNNER DU KILLAR I 7C?!?!?!" till den där tjejen i skolan och jag såg liksom det när jag gick i 7c man ba, eva, du vill inte träffa dem.
OMG LOUISE JAG HAR SÅ MÅNGA PERKABETTAN FEELS ASHJSGHAS DE FÖRSTA FEM KAPITLENA AV DEN NYA BOKEN HAR KOMMIT UT PÅ INTERNET OCH ASSÅ I CAN'T 27 sep, 2012 17:40 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
27 sep, 2012 17:48 |
|
Elin@
Elev |
PRECIS:
men jag kan inte asså nej 27 sep, 2012 17:51 |
|
Borttagen
|
1 okt, 2012 21:46 |
|
Borttagen
|
Lägg en träff när jag är hemma någongång tycker jag
1 okt, 2012 21:49 |
|
lillamymin
Elev |
Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 1 okt, 2012 21:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lillamymin: 13 Oktober om jag inte minns fel Vi har jättemånga fina bilder! Här är ett smakprov ![]() ![]() VAR?,VILKEN TID? men lägg helst inte upp på FB,det räcker med tinypick,jag vill vara med på en bild 1 okt, 2012 21:55 |
|
lillamymin
Elev |
^Det ska väl kunna gå
Eh, ja, jag kommer ju inte vara där men kanske vi skulle kunna ta och fråga någon annan typ Stranger eller Capcyl vet nog bättre Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 1 okt, 2012 21:58 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen