Tumblr (diskussionstråd)
Forum > Off Topic > Tumblr (diskussionstråd)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cyachi
Elev |
Bytte precis tema på min tumblr och behöver åsikter haha. Vad tycker ni, för tråkigt?
http://swedishpotterhead.tumblr.com/ 19 maj, 2012 22:56
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-19 kl. 22:57
|
|
Optic
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Tack sötis! Hahaha... typ... 10??? Idk jag förlorar ganska många dagligen men follower checker går ju inte alltid att lita på heller :$ Haha, joo, men du får väl fler varje dag, eller? Cyachi: neej, det var fint :'D 19 maj, 2012 22:57 |
|
Celebikai
Elev |
http://celebikai.tumblr.com/tagged/hands
oj vad jag gillar händer 144 followers på celebikai! 20 på theowlemporium! 9 på lemon-and-acid och loony-pudding! 2 på queen-jessica-cornish! ![]()
19 maj, 2012 22:58 |
|
Lunah~
Elev |
19 maj, 2012 22:58 |
|
scarhead
Lärare |
http://accioredandgold.tumblr.com
random fandom blog fylld med Brittana just nu! http://diakon-alley.tumblr.com Harry Potter-tumblr. http://welcome-to-nialldos.tumblr.com One Direction-tumblr. http://deatheater-secrets.tumblr.com Harry Potter-tumblr tillsammans med HarryFreakingPotter och si_tonks. http://piece-of-their-game.tumblr.com Hunger Games-tumblr. http://the-wars-we-fought.tumblr.com Hipster picture thingt tumblr. http://song-brittana-bird.tumblr.com Glee-tumblr. http://ask-brittany.tumblr.com Ja. Ask Brittany tumblr. :3 http://carved-memory.tumblr.com (inaktiv) blå Tumblr tillsammans med avifors och Enchanted. NEJDÅ INTE ALLS TUMBLR BEROENDE. xx 19 maj, 2012 22:59 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Optic: Skrivet av childhoodlight: Tack sötis! Hahaha... typ... 10??? Idk jag förlorar ganska många dagligen men follower checker går ju inte alltid att lita på heller :$ Haha, joo, men du får väl fler varje dag, eller? Cyachi: neej, det var fint :'D Haha ja typ x
19 maj, 2012 22:59 |
|
Ida S
Lärare |
childhoodlight - Vad fint att du blev nöjd! men trist att du förlorade followers. Aja. Jag gillar din tumblr massor i alla fall : )
Och jag heter numera http://ooh-magic.tumblr.com/ WOHO men jag har sparat reichentears, baraifallatt <: "we live together, and harry does all the cooking." 19 maj, 2012 22:59 |
|
Cyachi
Elev |
Optic Haha okej tack ♥ Kommer nog göra lite småförändringar iallafall, men vi får se..
19 maj, 2012 23:01 |
|
Lunah~
Elev |
19 maj, 2012 23:03 |
|
si_tonks
Elev |
FICK NYSS MIN 400 FOLLOWER PÅ TROUBLE-STARKIDS!
![]() ![]() ![]() ![]() Edit: insåg nyss att scarhead har gjort den sista gifen, HAHA, R5 POWAH! ![]()
19 maj, 2012 23:30 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen