Draco<3 Hermione?? [SV]
Forum > Fanfiction > Draco<3 Hermione?? [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mican00
Elev |
Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av mican00: Ska det komma mer? Ja, det är jag då nästan säker på. Men Zazza har ju sagt att hon kanske inte är inne så mycket nu när hon har nationella prov och så Jaha okej. Tänkte bara eftersom att det tagit ganska lång tid sen förra kapitlet, men då vet jag, och jag väntar! ![]()
5 mar, 2012 19:07 |
|
Borttagen
|
Jag måste tyvärr skriva att jag lägger ner denna nu.
har verkligen inte tid.. Massor som händer och jag mår inte bra. Kanske börjar skriva om ett tag igen. Som ni alla vet var jag med om en olycka för ett tag sen och mina ben är lite bättre men fortfarande inte helt. Jag har opererats en gång till och sedan gått i skola! Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag lägger ner den tillfälligt! Tack för alla era snälla kommentarer och tack för mig! Skriv helst inte massa snyft för det är jobbigt som det är redan.. Vill verkligen inte lägga ner den.. 12 mar, 2012 16:29 |
|
Borttagen
|
Vi förstår. Krya på dig supermycket. Det viktigaste är ju att du blir bra. ♥
12 mar, 2012 16:31 |
|
GinnyForever
Elev |
Det är okej, och du skriver ju ändå att det bara är tillfälligt.
13 mar, 2012 07:28 |
|
Freja
Elev |
Det är lugnt. Krya på dig Zazza♥
Everything is Dramione and nothing hurts. 17 mar, 2012 13:14 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Vi kan vänta!
18 mar, 2012 20:06 |
|
Professor McGonagall
Elev |
Synd!
Hoppas det blir bättre! (Blir glad om du förtsätter om ett tag) Hufflepuff Regerar!!! Läs gärna min Fanfiction"Nu och för alltid" http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=12482&page=1#p615954 20 mar, 2012 15:38 |
|
Borttagen
|
MEEEEER !
25 maj, 2012 15:04 |
|
Borttagen
|
We will always remember you zazza ♥
2 apr, 2013 23:48 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen