Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av EmahS: Alltså. NEEEEJ HAHA. Spoiler för ett kommande avsnitt i s.4. Regionals ser det ut som... Spoiler: Tryck här för att visa! AHAHAHAHAHAH 31 okt, 2012 22:12 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Savi: EmahS - Let's cry together!! FY I HELVETE RYAN! Dear Ryan, Stop dissapointing me like this. You seriously have to stop, this is way over the line and I'm not going to accept this. You hear me Ryan? No? Well then, I'm going to send Tate on you! Oooh, scared? You should be! Det här är liksom. Typ det värsta ever haha. Hoppas det är ett Halloweenskämt? Alltså, av allt har har gjort. Typ slagit sönder mitt hjärta och sprängt mina ögon hundra gånger om är detta något som... nej... inga ord, INGA ORD! Måste nog börja ta och skicka in alla mina "Dear Ryan" brev, har blivit några.... ^^
31 okt, 2012 22:14 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av EmahS: Skrivet av Savi: EmahS - Let's cry together!! FY I HELVETE RYAN! Dear Ryan, Stop dissapointing me like this. You seriously have to stop, this is way over the line and I'm not going to accept this. You hear me Ryan? No? Well then, I'm going to send Tate on you! Oooh, scared? You should be! Det här är liksom. Typ det värsta ever haha. Hoppas det är ett Halloweenskämt? Alltså, av allt har har gjort. Typ slagit sönder mitt hjärta och sprängt mina ögon hundra gånger om är detta något som... nej... inga ord, INGA ORD! Måste nog börja ta och skicka in alla mina "Dear Ryan" brev, har blivit några.... ^^ Liksom. OK att de gör den. Men inte där. NOOO och... Spoiler: Tryck här för att visa!
31 okt, 2012 22:17 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Savi: Skrivet av EmahS: Skrivet av Savi: EmahS - Let's cry together!! FY I HELVETE RYAN! Dear Ryan, Stop dissapointing me like this. You seriously have to stop, this is way over the line and I'm not going to accept this. You hear me Ryan? No? Well then, I'm going to send Tate on you! Oooh, scared? You should be! Det här är liksom. Typ det värsta ever haha. Hoppas det är ett Halloweenskämt? Alltså, av allt har har gjort. Typ slagit sönder mitt hjärta och sprängt mina ögon hundra gånger om är detta något som... nej... inga ord, INGA ORD! Måste nog börja ta och skicka in alla mina "Dear Ryan" brev, har blivit några.... ^^ Liksom. OK att de gör den. Men inte där. NOOO och... Spoiler: Tryck här för att visa! Tycker inte det är okej alls...
31 okt, 2012 22:21 |
|
APELSiiN
Elev |
Skrivet av EmahS: Alltså. NEEEEJ HAHA. Spoiler för ett kommande avsnitt i s.4. Regionals ser det ut som... Spoiler: Tryck här för att visa! Haha, åh såg den... This is the worst ![]()
31 okt, 2012 22:40 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av APELSiiN: Skrivet av EmahS: Alltså. NEEEEJ HAHA. Spoiler för ett kommande avsnitt i s.4. Regionals ser det ut som... Spoiler: Tryck här för att visa! Haha, åh såg den... This is the worst n e j aaHAHAHAHA honestly?????? varför+??++ ugh pls dont glee no ![]()
1 nov, 2012 12:13 |
|
ailiiin
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av APELSiiN: Skrivet av EmahS: Alltså. NEEEEJ HAHA. Spoiler för ett kommande avsnitt i s.4. Regionals ser det ut som... Spoiler: Tryck här för att visa! Haha, åh såg den... This is the worst n e j aaHAHAHAHA honestly?????? varför+??++ ugh pls dont glee no Bara jag som tycker det skulle va coolt? Spoiler: Tryck här för att visa! 1 nov, 2012 12:19 |
|
APELSiiN
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av APELSiiN: Skrivet av EmahS: Alltså. NEEEEJ HAHA. Spoiler för ett kommande avsnitt i s.4. Regionals ser det ut som... Spoiler: Tryck här för att visa! Haha, åh såg den... This is the worst n e j aaHAHAHAHA honestly?????? varför+??++ ugh pls dont glee no Inte undra på ryktena då.. Spoiler: Tryck här för att visa! ![]()
1 nov, 2012 12:54 |
|
Borttagen
|
Adjdjhsofjaojsiofhsdigu min mormor och morfar har inte ljud... och jag vill titta på Glee
1 nov, 2012 13:01 |
|
GinnyOlivia
Elev |
1 nov, 2012 13:44 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen