UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Vet inte, har aldrig tyckt om det. Inte när jag var liten heller. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 maj, 2014 18:40 |
|
Cara Riddle
Elev |
Haha det är ju bra att alla inte är lika ^^
![]()
25 maj, 2014 18:44 |
|
Hapo
Elev |
Precis samma här. Jag älskar läppstift, och det är det enda smink jag har på mig. =) 25 maj, 2014 21:32 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Hapo: Precis samma här. Jag älskar läppstift, och det är det enda smink jag har på mig. =) Jag har det mest för att jag känner mig mer feminin då. Sen är det häftigt med läppstift i olika färger.
25 maj, 2014 22:09 |
|
Borttagen
|
jag hatar all slags technomusic (aviici,calvin harris,david guetta) och dåliga låtar utan ordentlig text (wiggle-jason derulo) o till min otur blir jag tvingad att lyssna på dom hela tiden eftersom min klass älskar dem.
jag älskar flappy bird och kåldolmar. 26 maj, 2014 06:30 |
|
Fellrendión
Elev |
Jag tycker att alla dessa djurtester och vetenskapliga experiment borde utföras på fängelsefångar som ändå ska avrättas. För liksom, de ska ju ändå dö så. Jag kanske är hemsk men jag står för det. Varför ska man använda experimenten på oskyldiga djur egentligen?
26 maj, 2014 06:46 |
|
Cara Riddle
Elev |
Jag förstår inte människors fascination av Game of Thrones? (Tv-serien nu då, har inte läst böckerna)
Jag tycker att den är sjukt tråkig för det mesta, händer egentligen inget, så det tar år och dar för att handlingen skall komma någonstans, sådant fungerar i böcker, intriger, namn och pakter är roligare att läsa om än att se, jag anser att det är sjukt segt att se karaktärer nämna miljoner namn på karaktärer jag knappt minns, pratar om pakter de kan tänkas ta och deras förakt över andra karaktärer. Sen för att inte tala om alla sexscener som känns sjukt onödiga då de inte tillför något i handlingen. Nej jag anser att man har förstorat upp serien väldigt mycket, för så bra är den inte, och det har inget med skådespelarna att göra för jag gillar dem verkligen, det har snarare med att vissa karaktärer är sjukt tråkiga och handlingen är lite för utdragen, tyvärr ![]()
26 maj, 2014 23:26 |
|
Fellrendión
Elev |
Jag tycker att det är onödigt när man säger hej utan anledning. Man går på väg någonstans och någon främling bara cyklar förbi i turbofart och säger hej. Liksom varför?
Att man bara går förbi någon man säkert aldrig träffar igen och säger "HEJ" bara sådär. Alltså det, och även när man går förbi någon man känner utan att säga något mer än hej, är onödigt. Ser ingen mening med det. Jag ignorerar bara sånt. Ska man säga hej så ska man ändå prata på riktigt!
29 maj, 2014 22:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Jag tycker att det är onödigt när man säger hej utan anledning. Man går på väg någonstans och någon främling bara cyklar förbi i turbofart och säger hej. Liksom varför? Att man bara går förbi någon man säkert aldrig träffar igen och säger "HEJ" bara sådär. Alltså det, och även när man går förbi någon man känner utan att säga något mer än hej, är onödigt. Ser ingen mening med det. Jag ignorerar bara sånt. Ska man säga hej så ska man ändå prata på riktigt! Känns som typiskt svenskt att säga hej till allt och alla xD 29 maj, 2014 22:23 |
|
Hapo
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Jag tycker att det är onödigt när man säger hej utan anledning. Man går på väg någonstans och någon främling bara cyklar förbi i turbofart och säger hej. Liksom varför? Att man bara går förbi någon man säkert aldrig träffar igen och säger "HEJ" bara sådär. Alltså det, och även när man går förbi någon man känner utan att säga något mer än hej, är onödigt. Ser ingen mening med det. Jag ignorerar bara sånt. Ska man säga hej så ska man ändå prata på riktigt! Det kallas nog att vara trevlig Jag brukar säga hej till folk jag möter, för jag tycker bara att det känns så konstigt att inte säga något alls. Sen blir vissa personer så glada och överraskade när man hejar. Och det är ju alltid kul att glädja någon. Och saken är den att det här hänt att den jag hejat på faktiskt har stannat och börjat prata, om det fina vädret, om jag har varit i skolan, eller vilken fin kappa jag har. Så ett som du kallar det "onödigt hej" kan faktiskt leda till ett samtal även om man inte planerat det. Tycker det skulle vara en ganska tråkig värld om alla gick med huvudena ner i marken utan att ens ägna en blick åt alla man möter. Eller ett litet hej. 31 maj, 2014 11:23 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen