@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
17 mar, 2012 21:09 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Jag skulle behöva tio...Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Mina tummar står still :c Du kan inte rösta på fler inlägg idag... FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU Du, LeeGroda, visst skulle det vara bra ifall man fick ge 5 tummar varje dag? ;] Hade ni tummat upp er själva om man kunde? Ibland tycker jag att jag förtjänar det och att det är så orättvist att mina forumbetyg står still. xd 17 mar, 2012 21:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: Jag skulle behöva tio...Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Mina tummar står still :c Du kan inte rösta på fler inlägg idag... FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU Du, LeeGroda, visst skulle det vara bra ifall man fick ge 5 tummar varje dag? ;] Hade ni tummat upp er själva om man kunde? Ibland tycker jag att jag förtjänar det och att det är så orättvist att mina forumbetyg står still. xd Haha, jag skulle tumma upp mig ganska ofta, liksom då skulle jag inte ha 8 tummar till 100 längre... ju... 17 mar, 2012 21:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: Jag skulle behöva tio...Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Mina tummar står still :c Du kan inte rösta på fler inlägg idag... FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU Du, LeeGroda, visst skulle det vara bra ifall man fick ge 5 tummar varje dag? ;] Hade ni tummat upp er själva om man kunde? Ibland tycker jag att jag förtjänar det och att det är så orättvist att mina forumbetyg står still. xd Ibland när man loggar in ser man att man har fått 2+ och man bara "jag vet exakt vad jag fick för..." också får man för något annat.... det är weird 17 mar, 2012 21:11 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 mar, 2012 21:13 |
|
Borttagen
|
Kan man bli medlem där nu??? :o 17 mar, 2012 21:13 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kan man bli medlem där nu??? :o Bara Beta medlemmar. Jag blev Beta medlem på dag tre och skulle egentligen ha kunnat bli medlem igår men nejdå -__-' FUU! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 mar, 2012 21:15 |
|
Borttagen
|
17 mar, 2012 21:15 |
|
Borttagen
|
Okaii, börjar sända om fem minuter, länk kommer i tråden och kan uggla länken till de som vill!
17 mar, 2012 21:15 |
|
scarhead
Lärare |
17 mar, 2012 21:16 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen