@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Borttagen: Dagens fråga... igen: Vilken är er Favorit- tumblr? Min är cirklars: http://thereoncewasaboynamedharrypotter.tumblr.com jag har många, men 2 av mina favvor är Kossanbeta och GinnyOlivia, de är awesome, sen är det typ 100000 andra åzm sherlock och who tumblrs
17 mar, 2012 20:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Jag förstår inte grejen med Tintin -.- xD Den serien suger ju x_x MY MAN IS CRYING WATERFALLS HERE AND I CRY WITH HIM! WE CRY, WE CRY, ÅÅÅÅÅÅH WEEE CRYYYY! (lol, ursäkta rycket) 17 mar, 2012 20:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Myskväll framför mugglis och tumblr ikväll med massa skruvar och stjärnor... ♥ Det fattas bara en sak för att få din kväll perfekt.... SNAPPLE! 17 mar, 2012 20:08 |
|
Alice...
Elev |
17 mar, 2012 20:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Dagens fråga... igen: Vilken är er Favorit- tumblr? Min är cirklars: http://thereoncewasaboynamedharrypotter.tumblr.com Jag gillar verkligen Katlas: http://the-rabbit-hearted.tumblr.com/ Och si_tonks: http://thesnatchers.tumblr.com/ Och scarheads: http://openattheveryclose.tumblr.com/ Eh... kan inte bestämma mig för vilken jag gillar mest... xD 17 mar, 2012 20:10
Detta inlägg ändrades senast 2012-03-17 kl. 20:11
|
|
Borttagen
|
Jag kom på att jag är lite smått rädd för smultron, från den gången jag fick ett smultron i min högra näsborre när jag var liten...
17 mar, 2012 20:11 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Jag förstår inte grejen med Tintin -.- xD Den serien suger ju x_x VAD SÄGER DU??????? :''''''''''''''''''''''( Jag tänker aldrig mera prata med dig. LeeGordan. Lee, Lee, Lee, Gordan, Gordan, Gordan, LeeGoradn, LeeGordan, Leegordan. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 mar, 2012 20:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Myskväll framför mugglis och tumblr ikväll med massa skruvar och stjärnor... ♥ Det fattas bara en sak för att få din kväll perfekt.... SNAPPLE! Vad är det nu igen? o.o 17 mar, 2012 20:12 |
|
scarhead
Lärare |
17 mar, 2012 20:12 |
|
Borttagen
|
17 mar, 2012 20:12 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen