Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 3211 3212 3213 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Alice...
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Dagens fråga... igen:

Vilken är er Favorit- tumblr? (förutom er egen)

Min är cirklars:
http://thereoncewasaboynamedharrypotter.tumblr.com

jag har många, men 2 av mina favvor är Kossanbeta och GinnyOlivia, de är awesome, sen är det typ 100000 andra åzm sherlock och who tumblrs

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fa7917011d5565c2de631a04899e550e7%2Ftumblr_inline_mv1t25Rzm01qisk7y.gif

17 mar, 2012 20:08

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Jag förstår inte grejen med Tintin -.- xD Den serien suger ju x_x


MY MAN IS CRYING WATERFALLS HERE AND I CRY WITH HIM!

WE CRY, WE CRY, ÅÅÅÅÅÅH WEEE CRYYYY!

(lol, ursäkta rycket)

17 mar, 2012 20:08

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Myskväll framför mugglis och tumblr ikväll med massa skruvar och stjärnor... ♥

Det fattas bara en sak för att få din kväll perfekt.... SNAPPLE!

17 mar, 2012 20:08

Alice...
Elev

Avatar


Solkatten: Y U say that?!

Leegordan:: jag har pink lemonade snapple

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fa7917011d5565c2de631a04899e550e7%2Ftumblr_inline_mv1t25Rzm01qisk7y.gif

17 mar, 2012 20:10

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Dagens fråga... igen:

Vilken är er Favorit- tumblr? (förutom er egen)

Min är cirklars:
http://thereoncewasaboynamedharrypotter.tumblr.com

Jag gillar verkligen Katlas: http://the-rabbit-hearted.tumblr.com/
Och si_tonks: http://thesnatchers.tumblr.com/
Och scarheads: http://openattheveryclose.tumblr.com/

Eh... kan inte bestämma mig för vilken jag gillar mest... xD

17 mar, 2012 20:10

Detta inlägg ändrades senast 2012-03-17 kl. 20:11
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Jag kom på att jag är lite smått rädd för smultron, från den gången jag fick ett smultron i min högra näsborre när jag var liten...

17 mar, 2012 20:11

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Jag förstår inte grejen med Tintin -.- xD Den serien suger ju x_x

VAD SÄGER DU??????? :''''''''''''''''''''''(
Jag tänker aldrig mera prata med dig.

LeeGordan. Lee, Lee, Lee, Gordan, Gordan, Gordan, LeeGoradn, LeeGordan, Leegordan.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

17 mar, 2012 20:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Myskväll framför mugglis och tumblr ikväll med massa skruvar och stjärnor... ♥

Det fattas bara en sak för att få din kväll perfekt.... SNAPPLE!

Vad är det nu igen? o.o

17 mar, 2012 20:12

scarhead
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Och scarheads: http://openattheveryclose.tumblr.com/
JAG KÄNNER MIG HEDRAD.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

17 mar, 2012 20:12

Borttagen

Avatar


Skrivet av Alice...:

Leegordan: jag har pink lemonade snapple

Jag har Kiwi starwberry

17 mar, 2012 20:12

1 2 3 ... 3211 3212 3213 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.