@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Jag förstår inte grejen med Tintin -.- xD Den serien suger ju x_x VAD SÄGER DU??????? :''''''''''''''''''''''( Jag tänker aldrig mera prata med dig. 17 mar, 2012 19:57 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: omg jag har så många xDDagens fråga... igen: Vilken är er Favorit- tumblr? Min är cirklars: http://thereoncewasaboynamedharrypotter.tumblr.com min favorit Glee-tumblr är iaf http://klainelicious.tumblr.com/ min favorit HP-tumblr är bland annat http://weasleys-wheezes.tumblr.com/ och http://the-last-enemy.tumblr.com/ Kommer bara på dom här. 17 mar, 2012 19:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: Vi kör en till dagens fråga: Om ni skulle få gifta er med en karaktär ur valfri film/bok/serie, vilken skulle ni välja och varför? Om många svarar kan jag köra en följdfråga. Jag skulle gifta mig med Tintin ♥ för han är så underbar ♥ No, not this again, he's mine!! HE'S MINE!! D: HE'S STILL MINE, JAG HAR DOKUMENTATION! XD (lol.. jag har faktiskt dokumentation XD) Jag är snäll idag, du kan få honom, jag kommer sörja, men han är din ♥ då tar jag 11th doctor ![]() ![]() D'AWWW.. thanks 17 mar, 2012 19:58 |
|
scarhead
Lärare |
17 mar, 2012 19:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: Vi kör en till dagens fråga: Om ni skulle få gifta er med en karaktär ur valfri film/bok/serie, vilken skulle ni välja och varför? Om många svarar kan jag köra en följdfråga. Jag skulle gifta mig med Tintin ♥ för han är så underbar ♥ No, not this again, he's mine!! HE'S MINE!! D: HE'S STILL MINE, JAG HAR DOKUMENTATION! XD (lol.. jag har faktiskt dokumentation XD) Jag är snäll idag, du kan få honom, jag kommer sörja, men han är din ♥ då tar jag 11th doctor ![]() ![]() Jag trodde du skulle ta Benedict Cumberbatch... han är ju ingen karaktär!! och sherlock tillhör jawn jue Hehe.... läste fel, sry 17 mar, 2012 19:59 |
|
scarhead
Lärare |
17 mar, 2012 20:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av cirklar: Skrivet av Borttagen: Holy whatidonteven, really? Dagens fråga... igen: Vilken är er Favorit- tumblr? Min är cirklars: http://thereoncewasaboynamedharrypotter.tumblr.com Oh my gosh, thank you! This totally made my day! ♥ (för glad för att prata svenska) Jag älskar faktiskt verkligen din tumblr... ditt tema, det du rebloggar, allt med din tumblr är awesome!! 17 mar, 2012 20:05 |
|
Borttagen
|
Myskväll framför mugglis och tumblr ikväll med massa skruvar och stjärnor... ♥
17 mar, 2012 20:07 |
|
J-star Black
Elev |
17 mar, 2012 20:07 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av scarhead: Jag hittade just gifs som någon gjort från LeakyCon-videorna. o.O Såg dem förut! Det är awesome! Och jag fangirlade över det när jag pratade med HarryFreakingPotter och hon fattade inte varför, höhö x) ![]()
17 mar, 2012 20:08 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen