Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kväll/Natt tråden!

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

1 2 3 ... 320 321 322 ... 1770 1771 1772
Användare Inlägg
Fang
Elev

Avatar


Skrivet av linnvendela:
MelodyJoseph: Nu lämnar vi det här bakom oss. Hur mår Göran?
Vem är Göran?

17 okt, 2011 20:31

Borttagen

Avatar


Skrivet av linnvendela:
MelodyJoseph: Nu lämnar vi det här bakom oss. Hur mår Göran?
JO BRA VI HADE EN DEBATT OM DÖDSSTRAFF

17 okt, 2011 20:31

linnvendela
Elev

Avatar


Skrivet av Fang:
Skrivet av linnvendela:
MelodyJoseph: Nu lämnar vi det här bakom oss. Hur mår Göran?
Vem är Göran?

Fråga MelodyJoseph! Han är hennes... Privata ägodel...?

MelodyJoseph:Okej, trevlig disskution??

Jaha.

17 okt, 2011 20:36

Borttagen

Avatar


^
NJA.
GÖRAN VILLE ATT ALLA SOM BEGÅR BROTT SKULLE DÖ MEN JAG TYCKTE ATT DET SKULLE BERO PÅ HUR ALLVARLIGT BROTTET VAR. HADE MAN TYP VARIT SOM JEFF DAHMER ELLER TED BUNDY DÅ FÖRTJÄNAR MAN DÖDSSTRAFF MEN INTE OM MAN HAR TYP MÖRDAT EN MÄNNISKA.
GÖRAN SA ATT JAG VAR ETT LUDER OCH JAG VAR DUM I HUVUDET ;___;
BLEV SÅRAD.

17 okt, 2011 20:38

Borttagen

Avatar


INTE GÖRAN IGEN. ;~;

17 okt, 2011 20:41

linnvendela
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
^
NJA.
GÖRAN VILLE ATT ALLA SOM BEGÅR BROTT SKULLE DÖ MEN JAG TYCKTE ATT DET SKULLE BERO PÅ HUR ALLVARLIGT BROTTET VAR. HADE MAN TYP VARIT SOM JEFF DAHMER ELLER TED BUNDY DÅ FÖRTJÄNAR MAN DÖDSSTRAFF MEN INTE OM MAN HAR TYP MÖRDAT EN MÄNNISKA.
GÖRAN SA ATT JAG VAR ETT LUDER OCH JAG VAR DUM I HUVUDET ;___;
BLEV SÅRAD.

Lyssna inte på honom, han kan vara lite sådär vrång ibland...

KossanBerta:Joo! GÖÖÖÖÖRAAAAAN!

Jaha.

17 okt, 2011 20:41

Borttagen

Avatar


JAG HAR SUGIT AV GORAN SA NI VET.

17 okt, 2011 20:44

linnvendela
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
JAG HAR SUGIT AV GORAN SA NI VET.

Oj, här får man veta saker... O.o

Jaha.

17 okt, 2011 20:44

Borttagen

Avatar


:c *gå och gömma mig i ett hörn och lyssna på I want to hold your hand*

17 okt, 2011 20:44

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
JAG HAR SUGIT AV GORAN SA NI VET.
MEN VAFAN KVINNA. KAN INTE DU HÅLLA SNATTRAN?!

17 okt, 2011 20:45

1 2 3 ... 320 321 322 ... 1770 1771 1772

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

Du får inte svara på den här tråden.