F.I.S.A. Skåne
Forum > Off Topic > F.I.S.A. Skåne
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag vet inte... Ska kanske till Ronneby över helgen om det går som jag hade tänkt. c:
11 sep, 2012 21:17 |
|
Elin@
Elev |
MEN DU FÅR JU SÄGA OM DU SKA DIT SÅ ATT JAG VET OM JAG SKA DIT
11 sep, 2012 21:19 |
|
Borttagen
|
MEN JAG VET INTE :C
Farmor måste snacka med sin syrra ifall hon kan ta emot lite gäster. e___e Jag smsar eller nått när jag vet~ 11 sep, 2012 21:23 |
|
Elin@
Elev |
MEN MY NU FÅR DU SÄGA OM DU KAN ELLER INTE
14 sep, 2012 18:17 |
|
Borttagen
|
jag är med,KOMMER NÅGON PÅ KULTURNATTEN I LUND IDAG???????
15 sep, 2012 17:37 |
|
Elin@
Elev |
ALLTING KAN GÅ ITU, MEN MITT HJÄRTA KAN GÅ I TUSEN BITAR!!!1!1
här kommer jag och är lite random 23 sep, 2012 21:37 |
|
Stranger
Elev |
Jag har gillat eh, 1814... xD
(lite efter på hela konversationen men jaja) HEJSAN! 24 sep, 2012 16:20 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
27 sep, 2012 17:09 |
|
Elin@
Elev |
OMG JAG HATAR OCKSÅ PETRA!
men eva/adam och evas bror/den där tjejen = otps 27 sep, 2012 17:10 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
neje
mia/jonte otp ALSO KOLLA VAD JAG HITTADE EFTER LITE GOOGLANDE JAG TROR JAG SKRIKER ![]() ADAM WHY DID YOU GROW UP sigh saknar mittbenan och pottfrillan
27 sep, 2012 17:28 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen