Tumblr (diskussionstråd)
Forum > Off Topic > Tumblr (diskussionstråd)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Optic
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Funderar på att göra om min One Direction blogg till en blogg där jag postar alla kändisar jag tycker om osv... idk vad tycker ni? Åhh, vad svårt det blev nu men det skulle bli bra, men samtidigt, jag gillar den som den är nu också. 19 maj, 2012 22:07 |
|
childhoodlight
Elev |
19 maj, 2012 22:48 |
|
Celebikai
Elev |
19 maj, 2012 22:50 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Celebikai: childhoodlight: det tog mig ett tag att komma till page 2 men din tumblr är fin c: Varför? :o Tack gullet!!
19 maj, 2012 22:51 |
|
Optic
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Ida S och Optic - gjorde om den. Tycker om den mer nu så jag är nöjdnöjdnöjd :> Så.. vad är adressen? 19 maj, 2012 22:52 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Skrivet av Celebikai: childhoodlight: det tog mig ett tag att komma till page 2 men din tumblr är fin c: Varför? :o Tack gullet!! fattade inte att + navigerade framåt .___. ![]()
19 maj, 2012 22:52 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Optic: Skrivet av childhoodlight: Ida S och Optic - gjorde om den. Tycker om den mer nu så jag är nöjdnöjdnöjd :> Så.. vad är adressen? http://perfectlikestyles.tumblr.com! Skrivet av Celebikai: Skrivet av childhoodlight: Skrivet av Celebikai: childhoodlight: det tog mig ett tag att komma till page 2 men din tumblr är fin c: Varför? :o Tack gullet!! fattade inte att + navigerade framåt .___. Gud vad söt du är!!! Men jisses vad följare jag förlorade... haahah
19 maj, 2012 22:53 |
|
Celebikai
Elev |
19 maj, 2012 22:54 |
|
Optic
Elev |
19 maj, 2012 22:54 |
|
childhoodlight
Elev |
Tack sötis! Hahaha... typ... 10??? Idk jag förlorar ganska många dagligen men follower checker går ju inte alltid att lita på heller :$
19 maj, 2012 22:55 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen