Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
27 feb, 2012 16:17 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Det blev ju jättecoolt!
Winter is coming... 27 feb, 2012 16:20 |
|
Borttagen
|
27 feb, 2012 16:23 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Varning för känsliga tittare, EXTREMT FUUULLT!!!! ![]() Mitt ofärdiga drakägg, inte fult ännu... Spoiler: Tryck här för att visa! DAM DAM DAM DUM... Spoiler: Tryck här för att visa! Hhe jätte fult jag vet men hade inte rätt saker hemma det är inte alls fult. And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 27 feb, 2012 16:27 |
|
Borttagen
|
27 feb, 2012 16:28 |
|
Borttagen
|
Tack!^^
27 feb, 2012 16:42 |
|
Borttagen
|
Varsågod
Funderar på att köpa tapetklister och ballongen ^^ Btw, alla ni som gör saker var gör ni dom, bild? = ) Skulle vara kul att se lite, man kanske kan göra det i samband med att man lägger upp en bild på något man gjorrt 27 feb, 2012 16:44 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
vill göra något...
några tips på något man kan göra med en massa bomull, garn, en massa virknålar och kartong? And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 27 feb, 2012 16:52 |
|
Borttagen
|
27 feb, 2012 16:55 |
|
Borttagen
|
En massa garn... HALSDUK!
27 feb, 2012 16:55 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen