Jag har aldrig (lek)
Forum > Quidditchplanen > Jag har aldrig (lek)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jo!
Jag har aldrig tyckt om Facebook... 26 apr, 2014 16:30 |
|
kitto
Elev |
Nae, har tröttnat
Jag har aldrig blivit tagen för yngre än vad jag är. 26 apr, 2014 16:30 |
|
Borttagen
|
Nej, faktiskt inte. Bara äldre ^^
Jag har aldrig varit en riktig djurmänniska 26 apr, 2014 16:32 |
|
kitto
Elev |
Jo det skulle jag säga!
Jag har aldrig tyckt om kaffe :< 26 apr, 2014 16:33 |
|
Borttagen
|
Jo, sedan jag var två cx
Jag har aldrig varit på Cypern 26 apr, 2014 16:34 |
|
Anna-chan
Elev |
26 apr, 2014 21:02 |
|
Borttagen
|
Har aldrig varken läst eller tittat, så nej
Jag har aldrig varit i Sundsvall 26 apr, 2014 21:03 |
|
Ithrenniel
Elev |
26 apr, 2014 21:09 |
|
potterflicka
Elev |
Inte jag heller :-)
Jag har aldrig gillat grönsaker särskilt mycket. 26 apr, 2014 21:54 |
|
Borttagen
|
Jodå, de flesta!
Jag har aldrig haft en egen stationär dator 26 apr, 2014 21:56 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen