Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Savi: Jag med! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Savi: ihi :' Skrivet av Borttagen: Skrivet av Savi: Har sätt från avsnitt 18 till 22 (alltså sett slut på säsong ett) och några av ställena jag grät på var dessa:Skrivet av Borttagen: Jag har gråtit fem gånger till de olika gleeavsnitten jag har sett idag.. Åh vilka!?!?! Grät till glee idag ja me Spoiler: Tryck här för att visa! :' Längtar tills jag kommer till där Blaine kommer Hihi!!! Åååh, längtar tills du sett alla avsnitten så vi kan prata om aaaaaallt!!! När AHS casten inte gillar skräckfilmer och Glee casten älskar - http://www.youtube.com/watch?v=e7SFBRUVV64&feature=g-vrec 31 okt, 2012 17:22 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Savi: Jag med! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Savi: ihi :' Skrivet av Borttagen: Skrivet av Savi: Har sätt från avsnitt 18 till 22 (alltså sett slut på säsong ett) och några av ställena jag grät på var dessa:Skrivet av Borttagen: Jag har gråtit fem gånger till de olika gleeavsnitten jag har sett idag.. Åh vilka!?!?! Grät till glee idag ja me Spoiler: Tryck här för att visa! :' Längtar tills jag kommer till där Blaine kommer Hihi!!! Åååh, längtar tills du sett alla avsnitten så vi kan prata om aaaaaallt!!! När AHS casten inte gillar skräckfilmer och Glee casten älskar - http://www.youtube.com/watch?v=e7SFBRUVV64&feature=g-vrec Awh... finns två jättesöta scener de första avsnitten (Finchel
31 okt, 2012 17:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Savi: Åh :'DSkrivet av Borttagen: Skrivet av Savi: Jag med! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Savi: ihi :' Skrivet av Borttagen: Skrivet av Savi: Har sätt från avsnitt 18 till 22 (alltså sett slut på säsong ett) och några av ställena jag grät på var dessa:Skrivet av Borttagen: Jag har gråtit fem gånger till de olika gleeavsnitten jag har sett idag.. Åh vilka!?!?! Grät till glee idag ja me Spoiler: Tryck här för att visa! :' Längtar tills jag kommer till där Blaine kommer Hihi!!! Åååh, längtar tills du sett alla avsnitten så vi kan prata om aaaaaallt!!! När AHS casten inte gillar skräckfilmer och Glee casten älskar - http://www.youtube.com/watch?v=e7SFBRUVV64&feature=g-vrec Awh... finns två jättesöta scener de första avsnitten (Finchel Nuuu är jag klar med första avsnittet :3 31 okt, 2012 17:31 |
|
Savi
Elev |
Smääääääääälter när Finn sjunger i början av Santa Claus is coming to town... Alltså... Cory!! sluta ha en så underbar röööst!! ♥♥♥
31 okt, 2012 17:55 |
|
APELSiiN
Elev |
Skrivet av Savi: Smääääääääälter när Finn sjunger i början av Santa Claus is coming to town... Alltså... Cory!! sluta ha en så underbar röööst!! ♥♥♥ Åh, jag minns när jag lyssnade sönder den låten förra året!! och även in på detta året i våras!! ![]()
31 okt, 2012 21:36 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av APELSiiN: Skrivet av Savi: Smääääääääälter när Finn sjunger i början av Santa Claus is coming to town... Alltså... Cory!! sluta ha en så underbar röööst!! ♥♥♥ Åh, jag minns när jag lyssnade sönder den låten förra året!! och även in på detta året i våras!! Alltså åh, fortfarande när han börjar sjunga jag gråter! Lea får ta och hålla hårt i Cory alltså, cuz I'm on my way!
31 okt, 2012 21:58 |
|
EmahS
Elev |
Alltså. NEEEEJ HAHA.
Spoiler för ett kommande avsnitt i s.4. Regionals ser det ut som... Spoiler: Tryck här för att visa!
31 okt, 2012 22:02 |
|
Stranger
Elev |
Skrivet av EmahS: Alltså. NEEEEJ HAHA. Spoiler för ett kommande avsnitt i s.4. Regionals ser det ut som... Spoiler: Tryck här för att visa! håller med. ^^ 31 okt, 2012 22:07 |
|
Savi
Elev |
EmahS - Let's cry together!! FY I HELVETE RYAN!
Dear Ryan, Stop dissapointing me like this. You seriously have to stop, this is way over the line and I'm not going to accept this. You hear me Ryan? No? Well then, I'm going to send Tate on you! Oooh, scared? You should be!
31 okt, 2012 22:08 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Savi: EmahS - Let's cry together!! FY I HELVETE RYAN! Dear Ryan, Stop dissapointing me like this. You seriously have to stop, this is way over the line and I'm not going to accept this. You hear me Ryan? No? Well then, I'm going to send Tate on you! Oooh, scared? You should be! Det här är liksom. Typ det värsta ever haha. Hoppas det är ett Halloweenskämt?
31 okt, 2012 22:11 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen