UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag gillar inte gurka och pankakor Äntligen en person till som inte gillar gurka. Folk kan acceptera att jag inte gillar jordgubbar, pannkakor och kanelbullar. Men just gurka har de sjukt svårt att acceptera att man kan tycka illa om. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 25 maj, 2014 13:26 |
|
Fellrendión
Elev |
Jag är emot smink, noppade ögonbryn, parfym och skönhetsprodukter.
Fast just läppstift har jag inget emot av någon anledning.
25 maj, 2014 13:35 |
|
Cara Riddle
Elev |
25 maj, 2014 15:38 |
|
Fellrendión
Elev |
25 maj, 2014 15:39 |
|
Cara Riddle
Elev |
Jo det gör jag, jag älskar klänningar, men sommaren är en pain, särskilt när jag måste jobba i långbyxor
![]()
25 maj, 2014 16:04 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Jo det gör jag, jag älskar klänningar, men sommaren är en pain, särskilt när jag måste jobba i långbyxor Gillar inte heller värmen, ibland kan den väl vara jätteskön men oftast är det för varmt och dessutom gillar jag att gå i långbyxor och långtröjor. Har gjort det även om det varit typ 30 grader haha. Bara för att. När det är varmt ligger folk typ ute och solar medan jag sitter inne. xD Jag föredrar vintern & våren. (Inte hösten, hatar den.) "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 maj, 2014 18:17 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Solkatten: Nej jag gillar att gå i klänning, men det är fortfarande jobbigt när det är varmt, föredrar våren och hösten Skrivet av Cara Riddle: Jo det gör jag, jag älskar klänningar, men sommaren är en pain, särskilt när jag måste jobba i långbyxor Gillar inte heller värmen, ibland kan den väl vara jätteskön men oftast är det för varmt och dessutom gillar jag att gå i långbyxor och långtröjor. Har gjort det även om det varit typ 30 grader haha. Bara för att. När det är varmt ligger folk typ ute och solar medan jag sitter inne. xD Jag föredrar vintern & våren. (Inte hösten, hatar den.) ![]()
25 maj, 2014 18:25 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Solkatten: Nej jag gillar att gå i klänning, men det är fortfarande jobbigt när det är varmt, föredrar våren och hösten Skrivet av Cara Riddle: Jo det gör jag, jag älskar klänningar, men sommaren är en pain, särskilt när jag måste jobba i långbyxor Gillar inte heller värmen, ibland kan den väl vara jätteskön men oftast är det för varmt och dessutom gillar jag att gå i långbyxor och långtröjor. Har gjort det även om det varit typ 30 grader haha. Bara för att. När det är varmt ligger folk typ ute och solar medan jag sitter inne. xD Jag föredrar vintern & våren. (Inte hösten, hatar den.) Hatar klänningar & kjolar. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 maj, 2014 18:31 |
|
Cara Riddle
Elev |
25 maj, 2014 18:34 |
|
Elma00
Elev |
25 maj, 2014 18:34 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen