@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: ^ Ni sitter och fangirlar över att en film kommer ut medan vissa andra sitter och fangirlar över att THG kommer äntligen ut på bio. ♥ I knoooow.. ehehehheh.. BECAUSE TINTIN IS TOTALLY TINSOME! AND FINALLY I'M GOING TO SEE THE WHOLE MOVIE IN ENGLISH WITH JAMIE BELLS VOICE, FREEEEDDOOOOOOOOOOOOOOM! 17 mar, 2012 18:44
Detta inlägg ändrades senast 2012-03-17 kl. 18:45
|
|
Borttagen
|
Någon som vill skypa eller uggleposta ?
17 mar, 2012 18:45 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av scarhead: EN FRÅGA. Om The Fandom Day hade funnits, vad hade ni firat? Om det fanns tröjor eller merch tillgängligt, vad hade ni haft på er? Hur hade ni firat era fandoms? Jag hade haft lite fullt upp. o.O Hade firat Harry Potter, Hungerspelen, Starkid, Glee, One Direciton, Sherlock, The Big Bang Theory. Oh god... ![]()
17 mar, 2012 18:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: EN FRÅGA. Om The Fandom Day hade funnits, vad hade ni firat? Om det fanns tröjor eller merch tillgängligt, vad hade ni haft på er? Hur hade ni firat era fandoms? Jag hade haft lite fullt upp. o.O Harry Potter, The big bang theory och THA ADVENTUREEEEES OF TANTAN! Vad jag skulle ha på mig.. hmm.. Tintins outfit men ersätta den där blåa tröjan mot en röd med Sheldon Cooper tryck som det står "Bazinga" vid. Sen kan man ju ha trollstav och kvast 17 mar, 2012 18:49 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av si_tonks: Oh God, jag glömde Starkid. o.OSkrivet av scarhead: EN FRÅGA. Om The Fandom Day hade funnits, vad hade ni firat? Om det fanns tröjor eller merch tillgängligt, vad hade ni haft på er? Hur hade ni firat era fandoms? Jag hade haft lite fullt upp. o.O Hade firat Harry Potter, Hungerspelen, Starkid, Glee, One Direciton, Sherlock, The Big Bang Theory. Oh god... Jag har faktiskt sett lite av AVPS, men sen blev jag trött så jag la av. xD Antar att jag hade fått fira alla serier jag är kär i med. Och vad sugen jag blev på att se Scrubs. xD ![]() 17 mar, 2012 18:49 |
|
joel9324
Elev |
17 mar, 2012 18:52 |
|
Borttagen
|
17 mar, 2012 18:54 |
|
Borttagen
|
Vi kör en till dagens fråga:
Om ni skulle få gifta er med en karaktär ur valfri film/bok/serie, vilken skulle ni välja och varför? Om många svarar kan jag köra en följdfråga. 17 mar, 2012 18:55 |
|
joel9324
Elev |
Skrivet av Borttagen: JAG HATAR MÅNDAGAR!!!!! var bara tvungen
17 mar, 2012 18:56 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Nu ska jag inte välja någon ur HP utan säga PERCY JACKSON.Vi kör en till dagens fråga: Om ni skulle få gifta er med en karaktär ur valfri film/bok/serie, vilken skulle ni välja och varför? Om många svarar kan jag köra en följdfråga. För jag älskar Percy Jackson. 17 mar, 2012 18:56 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen