@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Ok, det här är skumt, det står att jag inte är inloggad, fast jag är det!! O.O så om ni vill nåt, jag är inloggad till typ 12, även fast det kanske står att jag är utloggad Har du sett filmen än? (Du vet vilken jag vet faktiskt inte vilken O.O My signatur... XP 17 mar, 2012 18:32 |
scarhead
Lärare |
Funny exaggeration, potter generation, useless facts and information.
- A Tumblr song. OH YEAH. vi fick en speciell del i sången! 17 mar, 2012 18:34 |
|
Borttagen
|
Jag vill mugglisposta med någon eller chatta med någon på typ msn och snacka om allt möjligt XD
17 mar, 2012 18:36 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Ok, det här är skumt, det står att jag inte är inloggad, fast jag är det!! O.O så om ni vill nåt, jag är inloggad till typ 12, även fast det kanske står att jag är utloggad Har du sett filmen än? (Du vet vilken jag vet faktiskt inte vilken O.O My signatur... XP AHA, ja det har jag OwO flera gånger XD
17 mar, 2012 18:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Ok, det här är skumt, det står att jag inte är inloggad, fast jag är det!! O.O så om ni vill nåt, jag är inloggad till typ 12, även fast det kanske står att jag är utloggad Har du sett filmen än? (Du vet vilken jag vet faktiskt inte vilken O.O My signatur... XP AHA, ja det har jag OwO flera gånger XD EEEK! Jag vill också åka till Kina och köpa filmen, förhoppningsvis blir jag lite sjuk och blir hemma så mamma kan hyra den åt mig när den kommer ut XD 17 mar, 2012 18:38 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Ok, det här är skumt, det står att jag inte är inloggad, fast jag är det!! O.O så om ni vill nåt, jag är inloggad till typ 12, även fast det kanske står att jag är utloggad Har du sett filmen än? (Du vet vilken jag vet faktiskt inte vilken O.O My signatur... XP AHA, ja det har jag OwO flera gånger XD EEEK! Jag vill också åka till Kina och köpa filmen, förhoppningsvis blir jag lite sjuk och blir hemma så mamma kan hyra den åt mig när den kommer ut XD men det är ju inte långt kvar till den kommer ut jue! om bara 10 dd! OMFG DET ÄR BARA 10 D!
17 mar, 2012 18:39 |
scarhead
Lärare |
EN FRÅGA.
Om The Fandom Day hade funnits, vad hade ni firat? Om det fanns tröjor eller merch tillgängligt, vad hade ni haft på er? Hur hade ni firat era fandoms? Jag hade haft lite fullt upp. o.O 17 mar, 2012 18:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Ok, det här är skumt, det står att jag inte är inloggad, fast jag är det!! O.O så om ni vill nåt, jag är inloggad till typ 12, även fast det kanske står att jag är utloggad Har du sett filmen än? (Du vet vilken jag vet faktiskt inte vilken O.O My signatur... XP AHA, ja det har jag OwO flera gånger XD EEEK! Jag vill också åka till Kina och köpa filmen, förhoppningsvis blir jag lite sjuk och blir hemma så mamma kan hyra den åt mig när den kommer ut XD men det är ju inte långt kvar till den kommer ut jue! om bara 10 dd! OMFG DET ÄR BARA 10 D! I KNOOOOOOW! När jag har filmen måste vi ha ett filmmaraton i tråden och ha det allmänt awesome 17 mar, 2012 18:41 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Ok, det här är skumt, det står att jag inte är inloggad, fast jag är det!! O.O så om ni vill nåt, jag är inloggad till typ 12, även fast det kanske står att jag är utloggad Har du sett filmen än? (Du vet vilken jag vet faktiskt inte vilken O.O My signatur... XP AHA, ja det har jag OwO flera gånger XD EEEK! Jag vill också åka till Kina och köpa filmen, förhoppningsvis blir jag lite sjuk och blir hemma så mamma kan hyra den åt mig när den kommer ut XD men det är ju inte långt kvar till den kommer ut jue! om bara 10 dd! OMFG DET ÄR BARA 10 D! I KNOOOOOOW! När jag har filmen måste vi ha ett filmmaraton i tråden och ha det allmänt awesome ja det måste vi ha! åhh det kommer bli totally awesome!! ![]()
17 mar, 2012 18:42 |
scarhead
Lärare |
^ Ni sitter och fangirlar över att en film kommer ut medan vissa andra sitter och fangirlar över att THG kommer äntligen ut på bio. ♥
17 mar, 2012 18:43 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen