@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hey, jag har hemstudiedag på måndag.. :s
17 mar, 2012 17:56 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: The Fandom Day!WOOP WOOOOP! Dagens fråga: Om du skulle få skapa en högtidsdag t.ex The official Harry Potter-day och få med den i hela världens kalendrar, vad skulle det vara för högtidsdag och när skulle den firas? då skulle alla fandoms få fira sin fandom 17 mar, 2012 18:07 |
|
Minidjuret
Elev |
PARTY!! 8D
Haahhahah, spelar hög musik och städar mitt rum c: Så jag typ hoppar runt och dansar och sjunger med xD 17 mar, 2012 18:10 |
|
Alice...
Elev |
Ok, det här är skumt, det står att jag inte är inloggad, fast jag är det!! O.O
så om ni vill nåt, jag är inloggad till typ 12, även fast det kanske står att jag är utloggad
17 mar, 2012 18:14 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: The Fandom Day!WOOP WOOOOP! Dagens fråga: Om du skulle få skapa en högtidsdag t.ex The official Harry Potter-day och få med den i hela världens kalendrar, vad skulle det vara för högtidsdag och när skulle den firas? då skulle alla fandoms få fira sin fandom OMG det skulle vara awesome! ![]()
17 mar, 2012 18:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Alice...: Ok, det här är skumt, det står att jag inte är inloggad, fast jag är det!! O.O så om ni vill nåt, jag är inloggad till typ 12, även fast det kanske står att jag är utloggad Har du sett filmen än? (Du vet vilken 17 mar, 2012 18:19
Detta inlägg ändrades senast 2012-03-17 kl. 18:19
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Alice...: Ok, det här är skumt, det står att jag inte är inloggad, fast jag är det!! O.O så om ni vill nåt, jag är inloggad till typ 12, även fast det kanske står att jag är utloggad Hehe... så har jag sett att det har avrit förut.... det är skumt ._____. 17 mar, 2012 18:19 |
|
Borttagen
|
Jag har blivit galen.... säger omg, omg, omg typ hela tiden nu....
17 mar, 2012 18:23 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av si_tonks: jag vet! då skulle affärer vara fulla med fansom-saker, så ingen hade svårt att skaffa sådant! jag skulle typ gått runt med en treudd (Percy Jackson), en Born this way-tröja med texten 'KNOW-IT-ALL' (Glee), hängslen (One Direction) och en kvast(Harry Potter). 8DSkrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: The Fandom Day!WOOP WOOOOP! Dagens fråga: Om du skulle få skapa en högtidsdag t.ex The official Harry Potter-day och få med den i hela världens kalendrar, vad skulle det vara för högtidsdag och när skulle den firas? då skulle alla fandoms få fira sin fandom OMG det skulle vara awesome! och all mat skulle vara fandom-related. 17 mar, 2012 18:30 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Ok, det här är skumt, det står att jag inte är inloggad, fast jag är det!! O.O så om ni vill nåt, jag är inloggad till typ 12, även fast det kanske står att jag är utloggad Har du sett filmen än? (Du vet vilken jag vet faktiskt inte vilken O.O
17 mar, 2012 18:31 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen