@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lills: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lills: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lills: Mrs.Tonks; Jag har bara läst tvåan så jag vet inte riktigt. Men än så länge TEAM GALE! Men jag har bara som sagt läst en bok, och eftersom det är tvåan så har jag inte fattat helt så mycket, men tillräckligt för att jag ska vara i Team Gale! Meh, du mååste läsa ettan! Jag håller på och läser ettan just nu. Jag brukar alltid läsa samma bok i skolan och hemma, särskilt om det är en bra bok! ^^ Så har jag fuskat hela tiden? O_O Näärå, det är bara en av mina egna krav som jag har på mig själv. ^^ Eftersom det är ett av mina krav behöver du inte oroa dig. Ahah! x) Okej! Men öh, jag på riktigt fuskat i några av böckerna som jag har läst. Jag har nämligen hoppat i flera sidor i böcker som är (Enligt mig) tråkiga... Så visst har jag fusk någon gång nog. Goodie ![]() ÄR DEN INTE FÖRTJUSANDE? 8D Nu är jag ju inte säker på om jag är Team Peeta eftersom jag inte läst alla böcker än, men den var, som sagt, så förtjusande att jag inte kunde motstå den. :3 SÅ SNYGG! 8D Ja, lite samma här. Men än så länge är det team Gale! ![]()
17 mar, 2012 17:24 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Borttagen: Shit, vad duktig du är... o.o Tack så mycket Skrivet av scarhead: Omg. Dude. That's totally awesome! o.O Kul att du tycker det Skrivet av Borttagen: Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: Dude det där är ju helt sjukt vad bra ritat det är. AWESOME JOB! Tack. Det har väl smittat av sig från dig. *AVIFORS TIME TO SHINE* ![]() Asså jag orkar inte XD 17 mar, 2012 17:31 |
|
Pumpkin99
Elev |
17 mar, 2012 17:32 |
|
Borttagen
|
Kom precis hem
17 mar, 2012 17:34 |
|
vevve_puff
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kom precis hem var har du varit? Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 17 mar, 2012 17:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Kom precis hem O vart har du varit då? 17 mar, 2012 17:35 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Kom precis hem O vart har du varit då? Är inte det självklart? han har varit på Robot-ön... ni vet den som ligger mitt ute på Stilla Havet? ![]()
17 mar, 2012 17:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Kom precis hem O vart har du varit då? Hos min farmor som har fixat käk till moi! 17 mar, 2012 17:39 |
|
vevve_puff
Elev |
Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Kom precis hem O vart har du varit då? Är inte det självklart? han har varit på Robot-ön... ni vet den som ligger mitt ute på Stilla Havet? jaha Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 17 mar, 2012 17:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Kom precis hem O vart har du varit då? Hos min farmor som har fixat käk till moi! Vad trevligt dåe... Min farmor bor typ jättelångt bort från mig så jag träffar inte henne så ofta... :\ 17 mar, 2012 17:41 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen