@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Btw, Lills; Team Peeta or Team Gale? ;o
17 mar, 2012 16:48 |
|
Lills
Elev |
Mrs.Tonks; Jag har bara läst tvåan så jag vet inte riktigt. Men än så länge TEAM GALE! Men jag har bara som sagt läst en bok, och eftersom det är tvåan så har jag inte fattat helt så mycket, men tillräckligt för att jag ska vara i Team Gale!
![]()
17 mar, 2012 16:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lills: Mrs.Tonks; Jag har bara läst tvåan så jag vet inte riktigt. Men än så länge TEAM GALE! Men jag har bara som sagt läst en bok, och eftersom det är tvåan så har jag inte fattat helt så mycket, men tillräckligt för att jag ska vara i Team Gale! Meh, du mååste läsa ettan! 17 mar, 2012 16:59 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lills: Mrs.Tonks; Jag har bara läst tvåan så jag vet inte riktigt. Men än så länge TEAM GALE! Men jag har bara som sagt läst en bok, och eftersom det är tvåan så har jag inte fattat helt så mycket, men tillräckligt för att jag ska vara i Team Gale! Meh, du mååste läsa ettan! Jag håller på och läser ettan just nu. Jag brukar alltid läsa samma bok i skolan och hemma, särskilt om det är en bra bok! ^^ Så har jag fuskat hela tiden? O_O ![]()
17 mar, 2012 17:04 |
|
scarhead
Lärare |
17 mar, 2012 17:05 |
|
linnvendela
Elev |
Fjällen vore roligare utan en halvt ihjälslagen handled...
Jaha. 17 mar, 2012 17:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lills: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lills: Mrs.Tonks; Jag har bara läst tvåan så jag vet inte riktigt. Men än så länge TEAM GALE! Men jag har bara som sagt läst en bok, och eftersom det är tvåan så har jag inte fattat helt så mycket, men tillräckligt för att jag ska vara i Team Gale! Meh, du mååste läsa ettan! Jag håller på och läser ettan just nu. Jag brukar alltid läsa samma bok i skolan och hemma, särskilt om det är en bra bok! ^^ Så har jag fuskat hela tiden? O_O Näärå, det är bara en av mina egna krav som jag har på mig själv. ^^ Eftersom det är ett av mina krav behöver du inte oroa dig. 17 mar, 2012 17:10 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lills: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lills: Mrs.Tonks; Jag har bara läst tvåan så jag vet inte riktigt. Men än så länge TEAM GALE! Men jag har bara som sagt läst en bok, och eftersom det är tvåan så har jag inte fattat helt så mycket, men tillräckligt för att jag ska vara i Team Gale! Meh, du mååste läsa ettan! Jag håller på och läser ettan just nu. Jag brukar alltid läsa samma bok i skolan och hemma, särskilt om det är en bra bok! ^^ Så har jag fuskat hela tiden? O_O Näärå, det är bara en av mina egna krav som jag har på mig själv. ^^ Eftersom det är ett av mina krav behöver du inte oroa dig. Ahah! x) Okej! Men öh, jag på riktigt fuskat i några av böckerna som jag har läst. Jag har nämligen hoppat i flera sidor i böcker som är (Enligt mig) tråkiga... Så visst har jag fusk någon gång nog. ![]()
17 mar, 2012 17:15 |
|
si_tonks
Elev |
17 mar, 2012 17:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lills: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lills: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lills: Mrs.Tonks; Jag har bara läst tvåan så jag vet inte riktigt. Men än så länge TEAM GALE! Men jag har bara som sagt läst en bok, och eftersom det är tvåan så har jag inte fattat helt så mycket, men tillräckligt för att jag ska vara i Team Gale! Meh, du mååste läsa ettan! Jag håller på och läser ettan just nu. Jag brukar alltid läsa samma bok i skolan och hemma, särskilt om det är en bra bok! ^^ Så har jag fuskat hela tiden? O_O Näärå, det är bara en av mina egna krav som jag har på mig själv. ^^ Eftersom det är ett av mina krav behöver du inte oroa dig. Ahah! x) Okej! Men öh, jag på riktigt fuskat i några av böckerna som jag har läst. Jag har nämligen hoppat i flera sidor i böcker som är (Enligt mig) tråkiga... Så visst har jag fusk någon gång nog. Goodie ![]() ÄR DEN INTE FÖRTJUSANDE? 8D Nu är jag ju inte säker på om jag är Team Peeta eftersom jag inte läst alla böcker än, men den var, som sagt, så förtjusande att jag inte kunde motstå den. :3 17 mar, 2012 17:21 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen