Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?

Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?

1 2 3 ... 319 320 321 ... 1004 1005 1006
Användare Inlägg
Vipratten
Elev

Avatar


No Death Eater shall play the harmonica. All Death Eaters shall answer Lord Voldemort's summons immediately. (Unless you are having a shower, in which case it is permitted to don a bath robe first.)- All Death Eaters shall have vaguely sinister surnames. (Make sure it's a shade darker than your skin tone, as a lighter shade will simply draw attention to the tattoo. Pat translucent powder over the concealer to make it last longer.) "No, I am not a Death Eater. Would you like a cup of tea?" Do not take off your mask for any reason while on a mission. If people see your face while you are conjuring the Dark Mark/ massacring etc, they may suspect that you are a Death Eater.


En total röra... Utklippt från en lååång text, ur flera olika stycken och satte ihop i adressfältet...

Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have - Hermione Granger https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi40.tinypic.com%2F4v0ks0.gif

8 feb, 2012 22:41

Borttagen

Avatar


När jag flyttar hemifrån kommer jag lätt leva på frukt! Okej kanske inte. Hur som helst frukt är så otroligt gott, då menar jag inte sånt där vanligt som äpplen, banan, mandarin & päron. Skulle kunna äta det som frukost, (om jag han äta frukost äter aldrig frukost förutom på helger och måndagar) lunch, mellan mål och kvällsmål.

8 feb, 2012 22:42

Vipratten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Tycker det är fail att alla ska gå på en och samma hela tiden. Och att jättemånga kommenterar flera gånger om bara för att kunna få ned en viss karaktär. Var det inte regel på högst 3 inlägg per dag?

Skrivet av superman:
Förlåt, men jag tycker vi borde sätta någon slags gräns för hur många gånger man får skriva i tråden per dag. Det är lite tråkigt när en del går in i tråden 63 gånger per dag och röstar likadant varje gång.


Känner mig träffad hah. Blir lätt när man har tråkigt.

Men vad sägs om 2 gånger bara? Så håller vi tråden levande lite längre också

Tycker vi kan ta och följa den regeln.


Jag frågade ju TS om det där och vad hon tyckte var rimligt och hennes kommentar var att tre var för få...


Dödsätare blir bra som tema!

Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have - Hermione Granger https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi40.tinypic.com%2F4v0ks0.gif

8 feb, 2012 22:45

Fckingunicorn
Elev

Avatar


bara jag som ser '0630' på hans fingrar?

http://kaptenkatastrof.devote.se

9 feb, 2012 09:35

Fang
Elev

Avatar


9 feb, 2012 12:45

Borttagen

Avatar


Krakatoa-
häftet
Krakatoa
27/8 1883
Indonesien, mellan Java och Sumatra

9 feb, 2012 13:21

Borttagen

Avatar


9 feb, 2012 20:57

Fckingunicorn
Elev

Avatar


I am the sunlight on ripened grain. 

http://kaptenkatastrof.devote.se

9 feb, 2012 21:38

Vipratten
Elev

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi40.tinypic.com%2Fnyctug.gif

Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have - Hermione Granger https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi40.tinypic.com%2F4v0ks0.gif

10 feb, 2012 09:36

Fang
Elev

Avatar



10 feb, 2012 09:40

1 2 3 ... 319 320 321 ... 1004 1005 1006

Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?

Du får inte svara på den här tråden.