Tumblr (diskussionstråd)
Forum > Off Topic > Tumblr (diskussionstråd)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Twix: ja!! Jag skulle vilja ha en botw, men det känns som ingen kommer vilja vara intresserad... Så...skulle någon av er vara intresserad, ehe? x)
17 maj, 2012 19:15 |
|
childhoodlight
Elev |
18 maj, 2012 16:45 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Har snart 6400 följare aw ksdfljksdf omg kommer ihåg när jag gjorde reklam för din 1d-fanvideo c: rrreklam för min pastel/grunge-tumblr! http://lemon-and-acid.tumblr.com/ Jessie J! http://queen-jessica-cornish.tumblr.com/ HP! http://loony-pudding.tumblr.com/ bilder! http://the-birds-will-fly-again.tumblr.com/ ugglor! http://theowlemporium.tumblr.com/ okej, det var allt, puss. ![]()
18 maj, 2012 16:48 |
|
Twix
Elev |
19 maj, 2012 15:08 |
|
Ida S
Lärare |
Byter URL till antingen...
ooh-magic.tumblr.com harrys-heart.tumblr.com forallofus.tumblr.com eller reichentears.tumblr.com haha okej inte den sista ^^" då treuchess i huvudsak är en HP-blogg. (fast jag gillar reichentears o.o) Men vilket tycker ni bäst om? Jag älskar harrys-heart, och jag älskar verkligen "Harry's heart did beat for us, for all of us, it's not over"-citatet så mycket. Men ooh-magic har liksom fastnat också ^^ Okej någon som vill ge sin åsikt? Det vore mycket hjälpsamt i så fall :3 "we live together, and harry does all the cooking." 19 maj, 2012 20:46 |
|
si_tonks
Elev |
19 maj, 2012 20:47 |
|
Ida S
Lärare |
Aaah jag också!! GAH beslutsångesten som uppstått här. "we live together, and harry does all the cooking." 19 maj, 2012 20:52 |
|
kinshaw
Elev |
Ida S asdkl jag älskar reichentears! Tycker du ska ta det (
________ http://slytherindreams.tumblr.com/ 100% Harry Potter, snart dags för en ny giveaway tror jag http://reborn-phoenix.tumblr.com/ Ny, lite random fandom blogg http://whateverb1tch.tumblr.com/ Ny, typ personlig blogghttp://whatever-b1tch.tumblr.com/ ![]()
19 maj, 2012 20:57 |
|
childhoodlight
Elev |
Funderar på att göra om min One Direction blogg till en blogg där jag postar alla kändisar jag tycker om osv... idk vad tycker ni?
19 maj, 2012 20:59 |
|
Ida S
Lärare |
kinshaw - god now i'm even more confused xD men tack iaf för din åsikt!
childhoodlight - IMO: you should go for it :> "we live together, and harry does all the cooking." 19 maj, 2012 21:02 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen