Lilo Hogwarts prs (Beben & fakeliampayne)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Lilo Hogwarts prs (Beben & fakeliampayne)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Beben
Elev |
10 sep, 2015 22:36 |
|
fakeliampayne
Elev |
10 sep, 2015 22:38 |
|
Beben
Elev |
10 sep, 2015 22:41 |
|
fakeliampayne
Elev |
11 sep, 2015 22:36 |
|
Beben
Elev |
11 sep, 2015 22:38 |
|
fakeliampayne
Elev |
Efter ett tag när jag är framme sätter jag mig i en av sofforna och önskar bara att jag och Liam kunde vara sams oftare.
![]()
11 sep, 2015 22:41 |
|
Beben
Elev |
11 sep, 2015 22:44 |
|
fakeliampayne
Elev |
11 sep, 2015 22:46 |
|
Beben
Elev |
11 sep, 2015 22:47 |
|
fakeliampayne
Elev |
Jag går mot sovsalarna efter ett tag och letar efter min dagbok, som jag mest kommer på att skriva i när jag är antingen jätteglad eller jättearg. Jag öppnar den och skriver datumet snabbt innan jag skriver om hur elak Liam är, i den. Det är lite barnsligt, men jag är verkligen sårad och ville bara ha kul.
![]()
13 sep, 2015 23:21 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Lilo Hogwarts prs (Beben & fakeliampayne)
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen