Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Weasleygirl98
Elev |
Tack så mycket! Ska testa det sen tror jag
Winter is coming... 27 feb, 2012 08:04 |
|
JosefinFini
Elev |
mican00: Läste att du också skulle göra en magnetlabyrint. Kul att höra att jag inspirerar folk!
Har lagt upp lite länkar till era bloggar på min blogg, om det är någon jag glömt - säg till så ändrar jag ![]()
27 feb, 2012 11:02 |
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av JosefinFini: ^Har du gjort något speciellt med pappret som texten står på? Nej, det är ett vanligt papper som är beige. Först tänkte jag gulna vitt papper med hjälp utav te men jag orkade inte... Så jag tog ett färdiggulnat istället
27 feb, 2012 13:23 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av LoonyMe: Skrivet av JosefinFini: ^Har du gjort något speciellt med pappret som texten står på? Nej, det är ett vanligt papper som är beige. Först tänkte jag gulna vitt papper med hjälp utav te men jag orkade inte... Så jag tog ett färdiggulnat istället Okej ______ Har lekt lite med cernitlera, vi får se om det blir något bra av det.... ![]()
27 feb, 2012 13:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mican00: Hehe typ så jag gjorde xD Men hade inget tapet klister Skrivet av Weasleygirl98: Coolt! Hur gjorde du? Jag vet ett sätt som man kan göra på iaf, och då tar man en ballong och blåser upp den, sedan tar man tapetklister och sätter fast tidningspapper på ballongen i flera lager. Sedan får det torka. Sedan målar man ballongen med färger eller klär den med silkespapper. Någon som vill se bild på min failade quidditch plan och drakägg 27 feb, 2012 15:47 |
|
WhiteTwice
Elev |
Skrivet av Borttagen: JAG VILL Skrivet av mican00: Hehe typ så jag gjorde xD Men hade inget tapet klister Skrivet av Weasleygirl98: Coolt! Hur gjorde du? Jag vet ett sätt som man kan göra på iaf, och då tar man en ballong och blåser upp den, sedan tar man tapetklister och sätter fast tidningspapper på ballongen i flera lager. Sedan får det torka. Sedan målar man ballongen med färger eller klär den med silkespapper. Någon som vill se bild på min failade quidditch plan och drakägg 27 feb, 2012 15:51 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av mican00: Hehe typ så jag gjorde xD Men hade inget tapet klister Skrivet av Weasleygirl98: Coolt! Hur gjorde du? Jag vet ett sätt som man kan göra på iaf, och då tar man en ballong och blåser upp den, sedan tar man tapetklister och sätter fast tidningspapper på ballongen i flera lager. Sedan får det torka. Sedan målar man ballongen med färger eller klär den med silkespapper. Någon som vill se bild på min failade quidditch plan och drakägg And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 27 feb, 2012 15:54 |
|
Borttagen
|
Hehe får la ut och fota dårrå
Går ut nu 27 feb, 2012 15:56 |
|
Borttagen
|
YEEY! ^^
Äntligen en bild! 27 feb, 2012 15:58 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Jag vill också se! Spännande! Ginny.:. Weasley, rolig bild, haha!
Winter is coming... 27 feb, 2012 16:01 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen