Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Savi
Elev |
http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=26098
Nej men titta! En Glee Fanfic på Mugglis ^^ SPOILER ALERT OM MAN INTE SÄTT TILL SÄSONG 3
31 okt, 2012 13:44 |
|
ailiiin
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: nejmen alltså. Original Song (2x16 tror jag??) är bästa avsnittet. Spoiler: Tryck här för att visa! Åååh, jaa.. bästa ever ♥ 31 okt, 2012 14:25 |
|
Borttagen
|
Jag har gråtit fem gånger till de olika gleeavsnitten jag har sett idag..
31 okt, 2012 15:34 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Savi: http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=26098 Nej men titta! En Glee Fanfic på Mugglis ^^ SPOILER ALERT OM MAN INTE SÄTT TILL SÄSONG 3 Jag läser den imorgon - min todolist idag är några meter för lång.. 31 okt, 2012 15:38 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har gråtit fem gånger till de olika gleeavsnitten jag har sett idag.. Åh vilka!?!?! Grät till glee idag ja me
31 okt, 2012 16:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Savi: Har sätt från avsnitt 18 till 22 (alltså sett slut på säsong ett) och några av ställena jag grät på var dessa:Skrivet av Borttagen: Jag har gråtit fem gånger till de olika gleeavsnitten jag har sett idag.. Åh vilka!?!?! Grät till glee idag ja me Spoiler: Tryck här för att visa! 31 okt, 2012 16:35 |
|
MizzNina
Elev |
^
Åh. "To Sir With Love" ¨Jag grinar ALLTID som en liten bebis när jag ser den delen. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 31 okt, 2012 16:41 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Savi: Har sätt från avsnitt 18 till 22 (alltså sett slut på säsong ett) och några av ställena jag grät på var dessa:Skrivet av Borttagen: Jag har gråtit fem gånger till de olika gleeavsnitten jag har sett idag.. Åh vilka!?!?! Grät till glee idag ja me Spoiler: Tryck här för att visa! :'
31 okt, 2012 16:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Savi: ihi :' Skrivet av Borttagen: Skrivet av Savi: Har sätt från avsnitt 18 till 22 (alltså sett slut på säsong ett) och några av ställena jag grät på var dessa:Skrivet av Borttagen: Jag har gråtit fem gånger till de olika gleeavsnitten jag har sett idag.. Åh vilka!?!?! Grät till glee idag ja me Spoiler: Tryck här för att visa! :' Längtar tills jag kommer till där Blaine kommer 31 okt, 2012 16:59 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Savi: ihi :' Skrivet av Borttagen: Skrivet av Savi: Har sätt från avsnitt 18 till 22 (alltså sett slut på säsong ett) och några av ställena jag grät på var dessa:Skrivet av Borttagen: Jag har gråtit fem gånger till de olika gleeavsnitten jag har sett idag.. Åh vilka!?!?! Grät till glee idag ja me Spoiler: Tryck här för att visa! :' Längtar tills jag kommer till där Blaine kommer Hihi!!! Åååh, längtar tills du sett alla avsnitten så vi kan prata om aaaaaallt!!! När AHS casten inte gillar skräckfilmer och Glee casten älskar - http://www.youtube.com/watch?v=e7SFBRUVV64&feature=g-vrec
31 okt, 2012 17:01 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen