Magiska svärord :D
Forum > Harry Potter > Magiska svärord :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
gjerua
Elev |
31 okt, 2012 10:41 |
|
Clara Darkin
Elev |
Alltså, "Vid Merlins skägg" är inte en svordom utan ett utrop, som "herregud".
![]()
31 okt, 2012 10:41 |
|
Nessie00
Elev |
Vid Merlins skägg använder jag typ hela tiden. Eller så säger jag What the spell. Eller Aj som i hela Voldemort! (Om jag har slagit mig)
EXTERMINATE!!! 31 okt, 2012 12:16 |
|
justpixie
Elev |
Hahah, älskar tråden!!
pixiegnom 6 dec, 2012 02:53 |
|
Erica
Elev |
6 dec, 2012 07:07 |
|
Mill Goodness
Elev |
Jag brukar säga Bloody hell som Ron gör
Förresten du har smuts på näsan. 6 dec, 2012 13:18 |
|
emmasagman
Elev |
ARGUS FLITCH
6 dec, 2012 15:45 |
|
Zendaya
Elev |
Vet inte.
6 dec, 2012 17:15 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Slingersvans..
iuu hatar honom.. Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 6 dec, 2012 17:18 |
|
MissLollo
Elev |
6 dec, 2012 17:29 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen